مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید انبوه شاسی بلند Exeed Exlantix ET از Chery در چین آغاز شد

تولید انبوه شاسی بلند Exeed Exlantix ET از Chery در کارخانه این شرکت در ووهان چین آغاز شد. این خودرو که در چین با نام Sterra شناخته می‌شود، یک خودروی لوکس برقی است که در ماه آوریل سال گذشته در چین معرفی شد.

Exeed Exlantix ET پس از تولید آزمایشی در سپتامبر 2023، در اکتبر برای دریافت مجوز فروش اقدام کرد. در ماه ژانویه سال جاری، Exeed برای برخی از مدل های پایه این شاسی بلند نیز درخواست مجوز فروش کرد و به این ترتیب، مسائل اداری مربوط به تولید انبوه آن برطرف شد.

بنابراین، Exeed سرانجام آماده آغاز تولید انبوه Exeed Exlantix ET شد. این تولید انبوه در تاریخ 19 ژانویه در کارخانه Chery در ووهان آغاز شد. این کارخانه همچنین محل مونتاژ شاسی بلندهای Exeed ES و Luxeed S7 از Chery و Huawei است.

بر اساس اعلام Exeed، فروش Exeed Exlantix ET در چین در سه ماهه اول سال 2024 آغاز خواهد شد. این خودرو در سال جاری وارد برخی از بازارهای بین المللی نیز خواهد شد.

توضیح بیشتر در مورد مشخصات فنی خودرو:

Exeed Exlantix ET یک شاسی بلند لوکس تمام الکتریکی است که از یک موتور الکتریکی با قدرت 220 کیلووات و گشتاور 350 نیوتن متر استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند شاسی بلند را در 6.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

ظرفیت باتری این خودرو 75.1 کیلووات ساعت است که می‌تواند بردی در حدود 500 کیلومتر را برای این خودرو فراهم کند.

Exeed Exlantix ET دارای طراحی داخلی لوکس و مدرنی است. این خودرو به یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات، یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی برای سیستم کنترل آب و هوا و یک صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی برای پشت آمپر مجهز است.

این خودرو همچنین به امکانات ایمنی مختلفی از جمله ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ خطوط و کروز کنترل تطبیقی مجهز است.

توضیح بیشتر در مورد بازاریابی خودرو:

Chery قصد دارد Exeed Exlantix ET را به عنوان یک رقیب جدی برای خودروهای لوکس الکتریکی اروپایی و آمریکایی مانند تسلا مدل Y و مرسدس بنز EQB معرفی کند.

Chery برای بازاریابی این خودرو برنامه های تبلیغاتی گسترده ای را در نظر گرفته است. این برنامه ها شامل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات دیجیتال و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خواهد بود.

Chery همچنین قصد دارد Exeed Exlantix ET را در نمایشگاه های خودروی معتبری مانند نمایشگاه خودروی فرانکفورت و نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش بگذارد.

با توجه به مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی، Exeed Exlantix ET یک شاسی بلند لوکس الکتریکی جذاب و رقابتی است. این خودرو می تواند به موفقیت Chery در بازار خودروهای لوکس الکتریکی کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا