مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان فراخوان داد؛ باز هم کیسه‌های هوا!

نمایندگی مرکزی کمپانی نیسان در حوزه شمالی قاره آمریکا؛ 4355 دستگاه خودروی Leaf و SENTRA را فراخواند. این فراخوان شامل 174 دستگاه Leaf و 4181 دستگاه SENTRA می‌شود که از 24 فوریه تا تاریخ 23 مارس 2016 تولید شده‌اند. در این بین حدود 8 دستگاه Leaf و 157 دستگاه SENTRA هم که بین 9 فوریه و 24 مارس سال 2014 تولید شده و در کانادا بفروش رسیده‌اند، حضور دارند.

2016-nissan-leaf-0

در جریان بازرسی‌های کیفی صورت گرفته در اواخر فوریه؛ نیسان متوجه شد که با باز شدن کیسه‌های هوای برخی از تولیداتش، قسمتی از سیم‌کشی داخلی خودرو قطع شده و این موضوع در هنگام بروز تصادف، برای سرنشینان خودرو خطراتی را در پی خواهد داشت.

هم اکنون نیسان از هرگونه جراحت و حادثه مربوط به مشکل کیسه هوای خودروهایش بی‌اطلاع بوده و قرار است که بزودی تمام خودروهای معیوب خود را با برنامه‌ریزی دقیق، راهی نمایندگی‌های خود کند تا تکنسین‌های این کمپانی به بررسی‌های لازم پرداخته و در صورت نیاز اقدام به تعمیر و تعویض رایگان کیسه‌های هوا کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا