مکمل بنزین
گوناگونخبر

حضور فردا موتورز در نمایشگاه کرمان با خودروهای جدید

فردا موتورز در نمایشگاه خودروی کرمان 1403 خودروهای متنوعی از مدل‌های مونتاژی گرفته تا وارداتی را به نمایش درآورده است. این شرکت از طریق گروه خودرویی دلیلی در نمایشگاه کرمان حضور پیدا کرده است که برگ‌ترین نمایندگی مولتی برند در جنوب کشور محسوب می‌شود و نمایندگی رسمی برندهای مختلفی از مرسدس بنز و لکسوس گرفته تا فردا موتورز و کرمان موتور را در اختیار دارد. گروه خودرویی دلیلی همچنین تنها نمایندگی رسمی فردا موتورز در کرمان محسوب می‌شود.

هاچبک برقی جیلی جئومتری C جدیدترین محصول فردا موتورز است که اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش درامد و حالا به کرمان آمده است. این خودرو قرار است به‌صورت وارداتی توسط فردا موتورز در ایران عرضه شود. جئومتری C با 4,432 میلی‌متر طول، یک هاچ‌بک کامپکت است که از یک موتور الکتریکی با 204 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور در جلو استفاده می‌کند.

برای تأمین انرژی موردنیاز این موتور، باطری‌های 53 یا 70 کیلووات ساعتی قابل انتخاب خواهد بود که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن 400 تا 550 کیلومتر را فراهم می‌کنند. این باطری‌ها ساخت شرکت چینی CATL هستند و با آب خنک می‌شوند. فردا موتورز کامل‌ترین نسخه جئومتری C را به ایران وارد کرده که از سقف شیشه‌ای با پرده برقی، کنترل سرعت تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، دستگیره‌های جمع‌شونده برقی، فناوری LED چراغ‌ها، تریم داخلی چرم و… بهره می‌برد.

یکی دیگر از محصولات وارداتی فردا موتورز در نمایشگاه خودروی کرمان شاسی‌بلند هیبریدی جیلی آزکارا است. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با سیستم هیبریدی خفیف یا MHEV استفاده می‌کند که با همکاری ولوو توسعه پیدا کرده است. سیستم هیبریدی خفیف 48 ولتی این خودرو از یک موتور الکتریکی کوچک تشکیل شده است که به‌طور موقتی می‌تواند تا 13 اسب بخار به قدرت پیشرانه بنزینی اضافه کند. مجموع خروجی این سیستم هم 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است که توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

علاوه بر این دو خودروی جیلی، فردا موتورز در نمایشگاه کرمان محصولات مونتاژی قبلی خود یعنی شاسی‌بلندهای SX5 و T5 و خودروی لوکس سوبا M4 را هم به نمایش درآورده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پول ندارم نظری هم ندارم المفلس فی امان الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا