مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

دیاموند موتور دومین واردکننده خودروهای سوزوکی به ایران شد

مدتی پیش بود که شرکت راسا موتور خاورمیانه اعلام کرد که قصد دارد تا در دور جدید واردات خودرو به کشور، محصولات برند سوزوکی را وارد بازار کند. این شرکت، در گام اول، دو خودرو سیاز و بالنو از برند سوزوکی را عرضه کرد و برنامه دارد تا به تنوع محصولات وارداتی خود بیفزاید.

اما اکنون باز خبر جدیدی از واردات خودروهای سوزوکی بدستمان رسیده است. گویا شرکت دیگری هم به دنبال واردات محصولات این شرکت بوده و توانسته برخی از مجوزهای لازم را کسب کند.

براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار پایگاه خبری چرخان، دیاموند موتور، دومین شرکت وارد کننده‌ای است که برای واردات خودروهای سوزوکی اقدام کرده است.

دیاموند موتور وارد کننده خودروهای سوزوکی - DIAMOND MOTOR - SUZUKI
دیاموند موتور

 

اطلاعات زیادی از این شرکت در دسترس نیست. اما گفته می‌شود که مسئولیت خدمات پس از فروش و گارانتی خودروهای وارداتی دیاموند موتور برعهده شرکت آنی سرویس اصیل پارت است.

آنی سرویس مسئولیت خدمات پس از فروش خودروهای اشکودا شرکت پارس ساتر هوشمند و نیسان آمیتیس گستر را هم برعهده دارد

باتوجه به نبود اطلاعات، فعلا برایمان مشخص نیست که دیاموند موتور چه خودروهایی از برند سوزوکی را وارد بازار ایران خواهد کرد.

خودروهای سوزوکی - SUZUKI AUTO
سوزوکی

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جان مادرتان بی خیال شید هر کی یه مغازه زده شده وارد کننده و مونتاژ کننده خودرو اخرشم خراب شد قطعات و پشتیبانی فنی ندارد پول مردم رو هم میکشند بالا.دیاموند خودرو ایلیا خودرو و……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا