مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه‌های آرین دیزل برای سال 1403، از افزایش سهم بازار تا معرفی کامیون جدید X6000

نشست خبری آرین دیزل شریک تجاری کمپانی جک و شکموتو در روزهای پایانی سال با موضوع اهداف و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برگزار شد. در این نشست سعید محمودی مدیر بخش محصولات تجاری جک از اهداف سال ۱۴۰۲ مجموعه آرین دیزل گفت: در سال گذشته توانستیم به تمام اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا کنیم و در برخی نقاط از آن فراتر برویم. سروش قاسمیه مدیر بخش محصولات تجاری شکموتو نیز از برنامه‌های سال آینده در خصوص گسترش خدمات پس از فروش و راه‌اندازی تعمیرگاه مرکزی این مجموعه خبر داد.

محمودی از تحویل کامیون ۱۲ تن در شش‌ماهه اول سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مطمئناً این محصول سهم خوبی از بازار کسب خواهد نمود. وی در خصوص برنامه‌های سال آینده برند جک افزود: برای سال آینده هدف تولید چهار هزار دستگاه انواع کامیونت و کامیون است که از ۲۴ درصد سهم بازار فعلی به ۴۰ درصد بازار خواهیم رسید اما این مهم با تکمیل سبد کالایی در سال گذشته اتفاق خواهد افتاد. قاسمیه در خصوص محصول جدید شکموتو X6000 گفت: این محصول پرچم‌دار شکموتو و آرین دیزل خواهد بود و سال آینده به بازار می‌آید. وی همچنین افزود در بحث خدمات پس از فروش در حال ارتقا کیفیت نمایندگان هستیم و در پاییز امسال دوره ۴۵ روزه توسط مدرسین و مهندسین شکموتو برگزار شد و در سال آینده مرکز آموزش خودروهای تجاری خود را راه‌اندازی خواهیم نمود.

وی در خصوص تحویل خودروهای تجاری شکموتو افزود: در حال حاضر تولیدات را بروز تحویل داده و محصولات آینده را نیز با همین رویکرد تحویل مشتریان خواهیم داد. محمودی در خصوص افزایش سبد محصولات با برند تجاری جک خاطرنشان کرد: در سال آینده محصول ۱۲ تن رونمایی و تولید خواهد شد و خودروهای تناژ موجود نیز فیس‌لیفت خواهد شد و روی خودروهای زیر شش نیز برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داریم که در زمان تعیین‌شده گزارش آن را نیز ارائه می‌کنیم و محصولات را معرفی خواهیم نمود. قاسمیه در خصوص سبد شکموتو در سال آینده گفت: سال آینده دو تیپ کشنده اقتصادی و کشنده لوکس X6000 را عرضه خواهیم نمود.

سعید محمودی هم در ادامه گفته است: سال سختی بود و مجبور به برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت در برخی از شرایط شده‌ایم؛ اما نگاهمان به اهداف تعیین‌شده تغییری نداشته و باید برای رسیدن به این اهداف سخت، تلاش کنیم. در سال ۱۴۰۲ برای توسعه بیشتر در بخش خودروهای سنگین، به تفکیک برندها پرداختیم و امیدواریم شرایط در سال بعد بهتر شود. وی افزود: قرار بود که جک ۱۲ تن را در سال جاری معرفی کنیم اما متأسفانه دریافت مجوزها و تغییراتی که خودمان از برند جک درخواست کرده بودیم، باعث شد که معرفی این محصول در سال جاری امکان‌پذیر نشود؛ اما در اویل سال آینده قطعاً جک ۱۲ تن معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر برند جک گفت: در خصوص برند جک همه می‌دانند که این برند در بازار ایران بسیار خوش‌نام است. برنامه‌ریزی تولید محصولات جک در مجموعه ما ۳۰۰۰ دستگاه بود که تا پایان سال حدود ۹۵ درصد آن محقق خواهد شد. تا پایان بهمن‌ماه سال جاری حدود ۲۵۰۰ دستگاه تولید داشته‌ایم و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال به حدود ۲۸۰۰ دستگاه برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا