مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

طرح ویژه نوروز ۱۴۰۳ کرمان موتور از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود

محمد رضا محمودی قائم مقام مدیرعامل تجارت بم خودرو با اعلام این خبر گفت: طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور انجام می شود.
به گفته او در طرح نوروزی امداد ، KMC T8 به عنوان خودرو استاندارد در تمامی جاده‌های موصلاتی کشور آماده خدمت‌رسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمان‌موتور می باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سو استفاده از برند کرمان موتور با روش های مختلف مثل تبانی با مکانیک ، خراب کردن ماشین و … دریافت هزینه زیاد از دارنده خودرو موجب سردرگمی امدادخواهان می‌گردند که در این خصوص محمودی تاکید نمود مسافران برای داشتن سفری راحت و آسودگی خاطر حتما از خدمات رسمی امداد کرمان موتور استفاده نمایند
وی در ادامه نیز از مزایای استفاده از امداد کرمان موتور به ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات مورد تایید شرکت اصلی، حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات استفاده شده و پاسخگویی کرمان موتور در صورت بروز مشکلات ثانویه اشاره نمود و گفت: با ارائه خدمات امدادی مطلوب، شرکت کرمان موتور به مشتریان خود اطمینان خاطر می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانند به صورت سریع و موثر از پشتیبانی های شرکت استفاده کنند.

به گفته قائم مقام تجارت بم خودرو خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۳ شامل ارائه خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها خواهد بود.

محمودی همچنین با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: خدمات سرویس در محل در تمامی ایام نوروز فعال است و علاقه‌مندان برای اخذ نوبت میتوانند از سایت بم خودرو و یا امدادخودرو کرمان نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنند.
وی در انتها نیز تصریح کرد: شرکت کرمان موتور همواره بهبود کیفیت و ارائه‌ی خدمات با کیفیت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است راه‌های ارتباطی شرکت از طریق سایت این شرکت
https://www.bamkhodro.com/
یا با شماره تماس 02142724 مقدور است. همچنین اپلیکیشن این شرکت از طریق سایت شرکت کرمان موتور یا سایت مایکت قابل دانلود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا