مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید نیسان کیکس با ظاهر جذاب و کابین مدرن معرفی شد

نیسان کیکس کراس‌اوور کوچکی است که توسط نامی خودرو به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه می‌شود. حال نسل جدید این خودرو با پیشرفت‌های قابل‌توجهی در قسمت‌های مختلف معرفی شده است. این خودرو حالا بزرگ‌تر و جادارتر شده و با پیشرانه قوی‌تری عرضه می‌شود. همچنین برای اولین بار سامانه چهارچرخ محرک هم برای کیکس ارائه خواهد شد.

پیشرانه نسل جدید نیسان کیکس

کیکس جدید با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی جدید به بازار عرضه می‌شود که 140 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد افزایش قابل‌توجهی 18 اسب بخاری را نسبت به موتور 1.5 لیتری نمونه حاضر در بازار ایران نشان می‌دهد. این پیشرانه با جدیدترین نسخه از گیربکس CVT نیسان همراه است که نیرو را به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ ارسال می‌کند. ارائه سامانه چهارچرخ محرک برای اولین بار به همراه حالت رانندگی برفی و 213 میلی‌متر فاصله از زمین، توانایی‌های کیکس برای آفرود سبک را افزایش می‌دهد.

نیسان کیکس جدید

طراحی بیرونی نسل جدید نیسان کیکس

نسل دید کیکس در مقایسه با مدل قبلی ظاهر بسیار جعبه‌ای‌تر و خشن‌تری دارد. طراحی قسمت جلوی خودرو از پث‌فایندر بازار چین الهام گرفته و چراغ‌های LED افقی را در طرفین جلوپنجره به نمایش می‌گذارد. در پروفیل جانبی هرچند شاهد حجم پردازی‌های کمتری می‌بینیم اما فرم کلی اتاق طراحی اسپرت‌تری دارد. در عقب هم شاهد چراغ‌های LED با طراحی منحصربه‌فردی هستیم که با تریم مشکی‌رنگ ترکیب شده است. کیکس جدید 4,366 میلی‌متر طول، 1,801 میلی‌متر عرض و 1,631 میلی‌متر ارتفاع دارد و جالب اینکه فاصله محوری آن در نسخه محرک جلو 2,657 میلی‌متر و در نسخه چهارچرخ محرک 2,664 میلی‌متر خواهد بود.

نیسان کیکس جدید

داخل نسل جدید نیسان کیکس

در داخل خودرو شاهد داشبوردی با طرح ساده هستیم که شامل صفحه آمپر دیجیتالی و غربیلک فرمان D شکل می‌شود. در تیپ‌های پایین نمایشگرهای 7 اینچی ارائه می‌شود اما تیپ‌هایی بالایی از نمایشگرهای 12.3 اینچی بهره می‌برند. کنترل‌های لمسی برای سیستم تهویه، حداکثر چهار پورت USB-C، پد شارژر بی‌سیم و اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این کراس‌اوور ژاپنی هستند. کیکس در سه تیپ S، SV و SR عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند دو پکیج پریمیوم را هم سفارش دهند که ویژگی‌هایی مثل سانروف پانوراما و سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو را به همراه دارد. نسل جدید نیسان کیکس در اواخر تابستان پیش رو راهی بازار خواهد شد.

نیسان کیکس جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا