مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

به دنبال خودرویی ایمن و ارزان قیمت هستید؟ این 5 آلمانی را ببینید!

ما در این مطلب به سراغ پنج تا مقرون به‌صرفه‌ترین خودروهای آلمانی رفته‌ایم که موفق شدند پنج ستاره ایمنی را کسب کنند. کمپانی‌های خودروسازی آلمانی همیشه برای طراحی دقیق و ساخت با کیفیت محصولات خود مشهور بوده‌اند و وقتی که صحبت از خودروهای مقرون به صرفه و امن به میان می‌آید، نام کمپانی‌های آلمانی در این میان می‌درخشد.

یکی از موارد مهمی که باید در هنگام انتخاب یک خودروی جدید به آن توجه کنید، این است که میزان امنیت خودرو چقدر است و کمپانی سازنده در این محصول خود از چه قابلیت‌های ایمنی استفاده کرده است؟ مهندسان محصولات آلمانی همیشه از ترکیب اقتصادی بودن و امنیت بالا بهره برده‌اند تا خودروهایی منحصربفرد تولید کنند.

از استفاده از سیستم پیشرفته دستیار راننده گرفته تا بررسی نتایج آزمایشات تصادف‌های شدید همگی به مهندسان آلمانی کمک می‌کنند تا رفاه و راحتی مشتریان را در اولویت قرار داده و سپس به ساخت مدل‌های مختلف اقدام کنند. مهم نیست که به دنبال خودرویی اقتصادی هستید و یا امنیت برایتان در اولویت است، چون به هر حال می‌‌توانید با خواندن این مقاله تمام خودروهایی را که به این ویژگی‌ها مجهز شده‌اند، ببینید.

فولکس واگن گلف GTI

فولکس واگن گلف GTI از مدت‌ها پیش وارد بازار شده و از آنجایی که سواری اسپرتی را فراهم می‌کند، انتخاب بسیار محبوبی در بین علاقمندان جوان است‌. امتیاز ایمنی این خودرو بسیار خوب است که موجب شده توجه بسیاری از افراد به آن جلب شود. بنابراین به راحتی در بزرگراه‌ها رانندگی کنید و از امنیت بالا و قابلیت‌های مختلف آن لذت ببرید.

مشخصات عملکرد فولکس واگن گلف GTI

شتاب 0-60 مایل بر ساعت 5.8 ثانیه
حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت
وزن 3188 پوند
قدرت 241 اسب بخار
گشتاور 273 پوند فوت
انجین موتور جلو، چرخ‌های جلو متحرک

اگر بخواهیم به برخی از قابلیت‌های ایمنی این خودرو اشاره کنیم، هندلینگ دقیق، عملکرد خوب انجین، شتاب بالا، فناوری پیشرفته ترمز و بهره‌وری سوخت از جمله آنهاست. فولکس واگن گلف GTI از جمله خودروهایی است که موفق شده امتیاز 5 ستاره ایمنی را کسب کند. قیمت مدل 2024 این خودرو با توجه به تریم‌های مختلف آن چیزی حدود 31765 تا 45455 دلار است.

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ کانسپت ابرخودروهایی که به مرحله تولید نرسیدند

پس اگر به دنبال یک محصول ایمن، مقرون به‌صرفه با قابلیت‌های پیشرفته فراوان هستید که به خوبی مهندسی شده باشد، فولکس واگن گلف GTI انتخاب خوبی خواهد بود. این مدل در طی این سال‌ها ثابت کرده که یک خودرو با سواری بالا، ظاهری اسپرت و قیمتی مناسب است پس در خرید آن شک نکنید.

2023 آئودی A6 2.0 لیتری

آئودی A6 یکی دیگر از محصولات آلمانی است که عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد، قابلیت‌ ایمنی خوبی داشته و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این خودرو همیشه برای انجین قدرتمند، هندلینگ دقیق و کیفیت سواری نرم خود شناخته می‌شد. علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های ایمنی، این مدل بسیار کاربردی است.

مشخصات عملکرد 2023 آئودی A6

شتاب 0-60 مایل بر ساعت 4.8 ثانیه
حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت
وزن 4101 پوند
قدرت 261 اسب بخار
گشتاور 273 پوند فوت
انجین موتور جلو، تمام چرخ متحرک

با ارتقای شتاب و هندلینگ دقیق، آئودی A6 سواری خوبی را به ارمغان می‌آورد و به هیچ وجه از خریداری آن پشیمان نخواهید شد. قابلیت‌های فراوان در رانندگی، هندلینگ خوب، بهره‌وری در مصرف سوخت، کابین راحت، قابلیت‌های تکنولوژی پیشرفته از جمله نمایشگر اطلاعات-سرگرمی و قابلیت‌های کمک راننده همگی از جمله مواردی هستند که در این مدل حائز اهمیت هستند.

ویژگی‌های ایمنی در آئودی A6 موجب شده تا خودرو به امتیاز 5 ستاره در بخش ایمنی دست یابد. دستیار پیشرفته کمک رانندگی و طراحی قدرتمند همگی در افزایش آمار فروش این مدل نقش داشته‌اند. با توجه به تریمی که خریداری می‌کنید، قیمت آن از 56900 تا 121900 دلار متغیر خواهد بود.

2020 آئودی A3

آئودی A3 به قابلیت‌های ایمنی پیشرفته مجهز شده تا اطمینان و آرامش را برای راننده و سرنشینان خودرو در جاده‌ها به ارمغان بیاورد. همچنین قیمت مناسب آن یکی دیگر از مواردی است که باعث شده این مدل یکی از گزینه‌های جذاب در بین خودروهای آلمانی با امنیت بالا محسوب شود. این مدل به 5 ستاره ایمنی NHTSA دست یافت.

مشخصات عملکرد 2020 آئودی A3

شتاب 0-60 مایل بر ساعت 6.6 ثانیه
حداکثر سرعت 209 کیلومتر بر ساعت
وزن 3197 پوند
قدرت 184 اسب بخار
گشتاور 221 پوند فوت
انجین موتور جلو، چرخ‌های جلو متحرک

آئودی A3 به طراحی شیک و هندلینگ دقیق مجهز شده پس تعجبی ندارد که شاهد عملکرد پویا در سواری با آن باشیم. تمام این ویژگی‌ها آن را از سایر خودروهای آلمانی در این رده متمایز ساخته‌اند. انجین قدرتمند یکی دیگر از مزایای آئودی A3 است! این کمپانی حتی به بهره‌وری سوخت نیز توجه ویژه‌ای داشته و کابینی با عناصر پیشرفته ساخت تا سرنشینان در هنگام رانندگی احساس راحتی را تجربه کنند.

در کابین، صندلی‌های راحت و مواد پرمیوم به چشم می‌خورد. همچنین نمایشگر اطلاعات سرگرمی و فناوری‌های کمک راننده پیشرفته نیز در این بخش وجود دارند. سیستم ترمز اورژانسی، هشدار خروج از خطوط، کروز کنترل تطبیقی و کسب امتیاز 5 ستاره NHTSA از دیگر ویژگی‌های این مدل به شمار می‌روند. قیمت مدل جدید آن از 34295 تا 40495 دلار متغیر است، البته مدل سال 2020 با قیمت 20668 تا 25047 دلار به بازار آمده بود.

سدان بی‌ام‌و سری 3 2024

بی‌ام‌و همیشه برای ترکیب عملکرد و مهندسی دقیق محصولاتش مشهور بوده است. حالا اگر این ویژگی‌ها با قیمت مناسب و امنیت بالای 5 ستاره ترکیب شود، نتیجه فوق‌العاده خواهد بود. درست مانند چیزی که در بی‌ام‌و سری 3 مشاهده کرده‌ایم.

مشخصات عملکرد  بی‌ام‌و سری 3 2024

شتاب 0-60 مایل بر ساعت 4.1 ثانیه
حداکثر سرعت 209 کیلومتر بر ساعت
وزن 3988 پوند
قدرت 255 اسب بخار
گشتاور 293 پوند فوت
انجین موتور جلو، تمام چرخ متحرک

سدان سری 3 بی‌ام‌و هندلینگ دقیقی دارد و کنترل ویژه‌ای در مسیرهای مختلف رانندگی فراهم می‌کند. شتاب 4.1 ثانیه‌ای آن باعث می‌شود در چشم بر هم زدنی خودرو حرکت کند و سپس به حداکثر سرعت 209 کیلومتری دست یابد. بهره‌وری بنزین، عناصر باکیفیت در کابین، صندلی‌های جادار و ویژگی‌های ایمنی همگی جزو قابلیت‌های خوب بی‌ام‌و به شمار می‌روند.

تریم پایه سدان سری 3 بی‌ام‌و با قیمت 44500 دلار به بازار آمد، تریم پریمیوم آن نیز 84400 دلار قیمت دارد. قیمت این مدل نسبت به محصولات دیگر رقبا بالاتر است، البته تعجبی هم ندارد چون ویژگی‌های ایمنی و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن ارزش پرداخت هزینه بالا را خواهد داشت.

فولکس‌واگن جتا GLI 2023

به آخرین مدل آلمانی این لیست رسیدیم که علاوه بر بهبود ویژگی‌های ایمنی خود، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. قابلیت‌های ایمنی به همراه عملکرد خوب موجب شده تا افراد زیادی برای خریداری این مدل از خود اشتیاق نشان دهند. تجربه سواری عالی، امنیت بالا، مشخصات اسپرت و هندلینگ دقیق به فولکس‌واگن جتا GLI 2023 کمک می‌کنند تا در هنگام رانندگی با آن آرامش‌خاطری را تجربه کرده و حس بهتری داشته باشید.

مشخصات عملکرد فولکس‌واگن جتا GLI 2023

شتاب 0-60 مایل بر ساعت 6.1 ثانیه
حداکثر سرعت 202 کیلومتر بر ساعت
وزن 3355 پوند
قدرت 226 اسب بخار
گشتاور 258 پوند فوت
انجین موتور جلو، چرخ‌های جلو متحرک

این مدل به انجین قدرتمند خود نیز شناخته می‌شود، خوب است بدانید که این پیشرانه قادر است 226 اسب بخار قدرت تولید کرده و سپس حداکثر سرعتی برابر با 202 کیلومتر بر ساعت را برای راننده فراهم کند. از دیگر قابلیت‌های این خودرو می‌‌توانیم به فرمان دقیق، انجین توربوشارژ، شتاب سریع، سیستم تعلیق فوق‌العاده و قابلیت‌های پیشرفته در ترمز اشاره کنیم.

این مطلب را نیز بخوانید: سریع‌ترین خودروهای ارزان‌قیمت در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

ترکیب ایمنی و مقرون به صرفه بودن با یکدیگر موجب شده تا این مدل همچنان یکی از مدل‌های محبوب موجود در بازار شناخته شود. قیمت فولکس‌واگن جتا GLI 2023  بر اساس تریم خریداری شده، از 20415 تا 32145 دلار متغیر خواهد بود.

تمامی مدل‌های بالا بهترین محصولات آلمانی هستند که علاوه بر مقرون به‌صرفه بودن، از امنیت بالایی نیز برخوردارند. پس اگر قصد خریداری یکی از این خودروها را دارید، اصلا شک نکنید و مطمئن باشید که با این کار علاوه بر دیگر مزایا، به قابلیت‌های پیشرفته‌ و عملکرد عالی نیز دست پیدا خواهید کرد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا