مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبرداخلی

مدیران خودرو: تولید X55 پرو با ارتقاهای فنی و کیفی ادامه خواهد داشت

در پی انتشار ویدئو مربوط به کنده شدن اکسل خودروی ایکس 55 پرو احتمال بروز مشکل در اکسل برخی از خودروهای X55 پرو، مدیران خودرو در یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور مدیرعامل، مدیرعامل خدمات پس از فروش و مدیر واحد مهندسی، به ارائه توضیحات و تشریح اقدامات انجام شده برای رفع این مشکل پرداخت.

جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو ضمن ابراز احترام به مشتریان اظهار داشت: “مجموعه مدیران خودرو همواره بر ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان متعهد بوده است. با این حال، به محض اطلاع از وجود نقص در اکسل برخی از خودروهای X55 پرو، با جدیت و فوریت پیگیر حل این موضوع شدیم.” مدیران خودرو در روند این اتفاق تلاش کرد تا با نگاهی منطقی، ضمن پذیرش این نقص به بهترین نحو ممکن مشکل مشتریان را مرتفع سازد.

دکتر احمد معروف خانی، مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه این نشست، جزئیات فراخوان صادر شده برای رفع مشکل را تشریح کرد. وی گفت: “از تاریخ 16 اردیبهشت لغایت 8 خرداد، تمامی مالکان X55 پرو می‌توانند برای بازدید و در صورت نیاز تعویض اکسل خود به 157 نمایندگی مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. کلیه هزینه‌های مربوط به این فراخوان، از جمله بازدید، تعویض قطعه و دستمزد، به طور کامل توسط شرکت مدیران خودرو پرداخت خواهد شد.”

وی افزود: در سیستم خدمات پس از فروش مدیران روند رضایت و خدمت رسانی به مشتریان در حال ارتقا بوده و ما در کنار این موضوع به دنبال افزایش بهبود کیفیت خدمات خود نیز هستیم.

در این حوزه، عملکرد کلی تمام نمایندگان به طور لحظه ای بررسی و رصد می‌شود تا نیاز مشتریان به طور تمام و کمال برآورده شود.

معروف خانی با اشاره به سابقه و اعتبار این محصول، گفت: “این خودرو علی‌رغم مشکل پیش آمده، از نظر کیفی و فنی در سطح مطلوبی قرار دارد. X55 پرو کمترین نرخ مراجعه به دلیل خرابی را در بین محصولات مدیران خودرو داشته و موفق به کسب بالاترین امتیاز ایمنی از موسسه معتبر cncap شده است. همچنین، این خودرو توسط JD Power به عنوان یکی از بهترین کراس اوورهای چینی معرفی شده است.”

وی اضافه کرد که مشکل پیش آمده تنها برای تولیدات یک تامین کننده بوده است و نمی توان این مشکل را به کل قطعات مصرفی یک مجموعه بسط داد.

وی در خصوص تعداد خودروهای مشمول فراخوان توضیح داد: “در حال حاضر 2159 دستگاه X55 پرو در ایران وجود دارد که برای رفع مشکل اکسل باید به نمایندگی‌ها مراجعه کنند. ما با بسیج تمام امکانات و همکاری نمایندگی‌ها، تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت نسبت به تعویض اکسل این خودروها اقدام کنیم و از بروز مجدد این مشکل جلوگیری نماییم.”

مدیران خودرو در این نشست ضمن اشاره به تعویض کامل خودرویی که ویدئوی جداشدن اکسل آن منتشر شده بود، تاکید کرد: “تولید X55 پرو همچنان ادامه دارد و به زودی نسخه جدید این خودرو با ارتقاهای فنی و کیفی به بازار عرضه خواهد شد. ما به طور مستمر کیفیت محصولات خود را رصد می‌کنیم و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، با شفافیت کامل به اطلاع مشتریان رسانده و برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.”

مدیرعامل مدیران خودرو در انتهای این کنفرانس خبری، ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان مدیران خودرو بابت این اتفاق تضمین داد که کنترل کیفیت در شرکت مدیران خودرو در آینده افزایش خواهد یافت. جک لی در ادامه از شرکت استاندارد نیز که در این رویداد به بهبود روند و حل مشکل کمک کردند تشکر کرد.

در پایان این نشست، مدیران خودرو از صبر و شکیبایی مشتریان خود در قبال این مشکل قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که با اقدامات انجام شده، اعتماد و رضایت آنها مجدداً جلب شود.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا