مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح نمایشگاه بهمن موتور با عاملیت اتو خسروانی

اتو خسروانی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فروش خودرو در ایران محسوب می‌شود. این مجموعه نمایندگی برندهای مختلفی را در اختیار دارد و از سابقه‌ای طولانی در حوزه فروش خودرو برخوردار است. حال اتو خسروانی به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین مجموعه‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو، نمایندگی بهمن موتور را با کد 1064 محل خیابان ولیعصر (عج)، خیابان مقدس اردبیلی، جنب کوچه ملکی افتتاح کرده است تا گام جدیدی در گسترش سبد برندهای خود برداشته باشد.

نمایندگی خسروانی به‌منظور فراهم ساختن آسایش و اطمینان خاطر بیشتر برای خریداران، سرویس‌های جدیدی را هم تدارک دیده است. یک سال گارانتی تعویض، گارانتی مغایرت یک‌هفته‌ای، گارانتی موتور و گیربکس، ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران، تخفیفات ویژه انواع بیمه و شعبه سیار ازجمله خدمات منحصربه‌فردی است که اتو خسروانی در زمینه خریدوفروش خودرو به مشتریان مجموعه بزرگ خود ارائه می‌کند.

مشتریان می‌توانند در نمایندگی بهمن موتور با کد 1064 اتو خسروانی با محصولات این شرکت مثل فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت و ون اینرودز ملاقات کرده و خودروی موردنظر خود را خریداری کنند. با افتتاح این نمایندگی جدید، مجموعه اتو خسروانی که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای خودرویی را بر عهده دارد، کامل‌تر شده است. این مجموعه که نمایندگی برندهایی مثل ام‌وی‌ام و تیگارد را هم در اختیار دارد، کمتر از یک سال پیش چهاردهمین شعبه خود را در آمل افتتاح کرد.

اتو خسروانی از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را در زمینه خریدوفروش خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده داخلی و خارجی، آغاز کرده است. این مجموعه با مدیریت آقای علی خسروانی و با به‌کارگیری نیروهای متخصص در امر خریدوفروش خودرو همواره اقدام به طراحی و ارائه سرویس‌های مختلف و منحصربه‌فردی به مشتریان خود کرده است تا به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های خودرویی کشور تبدیل شود.

خودروهای فروخته‌شده در اتو خسروانی به مدت ۵ روز گارانتی مرجوعی دارد و خریدار می‌تواند تا ۵ روز در صورت مغایرت کارشناسی اتو خسروانی با کارشناسی‌های بیرون از مجموعه، خودرو را بازگردانده و خسارت نیز دریافت کند. یکی از خاص‌ترین خدمات اتو خسروانی، گارانتی تعویض یک‌ساله خودرو است. در این خدمت اگر محصول فروخته شده در یک سال اول دچار مشکل حاد موتوری یا گیربکس شود، خریدار می‌تواند خودروی معیوب را تحویل داده و یک خودروی صفرکیلومتر از اتو خسروانی دریافت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا