مکمل بنزین
گوناگونبررسیخبر

هوندا سیویک 2025: از پیشرانه هیبریدی تا رنگ‌بندی جدید و قیمت فوق‌العاده ارزان

در این سال‌ها هوندا محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده که یکی از آنها هوندا سیویک نام دارد. نسل یازدهم این مدل چندین سال است که همراه ما بوده و حالا فیس‌لیفت دیگری از آن قرار است به زودی وارد بازارهای جهانی شود. این مدل هیبریدی ساخت سال 2025 است که ارتقای فراوانی به خود می‌بیند و هم در بخش داخلی و هم در قسمت ظاهری تغییرات متعددی داشته است.

علاوه بر آن، پیشرانه‌های تمام هیبریدی جدید هوندا نیز به عنوان انتخاب‌های عالی به شمار می‌روند. هوندا سیویک جدید علاوه بر پیشرانه هیبریدی، با قیمتی مناسب به بازار می‌آید و می‌تواند نیاز مشتریان را برآورده سازد. بیایید در ادامه به بررسی این مدل بپردازیم‌.

مشخصات ظاهری

هوندا در بخش ظاهری نیز تغییراتی به وجود آورده، برای مثال چراغ‌های عقب ارتقا یافته‌اند، سپرهای جلو و عقب با پانل جلو پنجره پایین‌تر ترکیب تهاجمی‌تری ساخته و بنظر می‌رسد که وزن خودرو بیشتر از قبل شده است! رنگ‌بندی جدیدی برای بدنه در نظر گرفته شده و تریم اسپرت تورینگ هیبریدی نیز با طراحی چرخ‌های جدید ارائه می‌شود.

رنگ‌بندی جدید شامل رنگ‌های نقره‌ای متالیک، خاکستری، آبی و برنز کم‌رنگ است و مشتریان می‌‌توانند بنا بر سلیقه خود یکی از آنها را نیز انتخاب کنند.

این مطالب را نیز بخوانید:

موتور و مشخصات فنی

هوندا با استفاده از پیشرانه هیبریدی در هوندا سیویک قدرت بالایی را برای خودرو به ارمغان می‌آورد. این نوع پیشرانه در اصل در دیگر مدل‌های پرفروش هوندا در سایر کشورها به کار رفته بود. این پیشرانه 2.0 لیتری اتکینسون تنفس طبیعی چهار سیلندر خطی با دو پیشرانه الکتریکی کوچک همراه می‌شود.

میزان قدرت خروجی تولید شده برابر با 200 اسب بخار و 232 پوند فوت گشتاور است و گیربکس eCVT قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

هوندا ادعا می‌کند که هوندا سیویک هیبریدی جدید بسیار سریع‌تر از سایر مدل‌هایی که در سال‌های گذشته به بازار آمده‌اند، است و تنها در 6.3 ثانیه به شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت می‌رسد! مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر صد کیلومتر، 4.7 لیتر  است.

مشخصات فنی هوندا سیویک هیبریدی 2025

موتور پیشرانه 2 لیتری اتکینسون تنفس طبیعی چهار سیلندر خطی
قدرت 200 اسب بخار
گشتاور 232 پوند فوت
شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت 6.3 ثانیه
قیمت اولیه تا 30 هزار دلار (با توجه به امکانات هر تریم متغیر است)

کابین و امکانات آن

با بکارگیری پیشرانه هیبریدی جدید، سیستم ترمز قدرتمندتری نیز استفاده شده است، گذشته از این‌ها، با ورود به کابین، هوندا سیویک جدید ارتقای فراوانی به خود دیده و فضای داخلی راحتی زیادی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

همه مدل‌ها به طور استاندارد با صندلی‌های خودگرم‌شونده، سانروف، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای کابین ارائه می‌شوند. کنسول میانی به فضای ذخیره‌سازی زیادی مجهز شده، صندوق عقب نیز بسیار گسترده است و به راحتی می‌توانید چمدان‌ها و کیف‌های بزرگ را در آنجا قرار دهید و در هنگام سفر نگران چیزی نباشید!

سه حالت رانندگی Econ، نرمال و اسپرت برای این مدل در نظر گرفته شده که راننده می‌‌تواند با توجه به نیاز و موقعیت خود یکی را انتخاب کند. امکان استفاده از دستیار گوگل، گوگل مپس و دیگر برنامه‌ها برای راننده وجود دارد.

همچنین نمایشگر اطلاعات سرگرمی لمسی 7 اینچی استاندارد در دسترس رانندگان قرار می‌گیرد، البته می‌توان نسخه 9 اینچی و 10.2 اینچی بزرگتر را به طور دلخواه انتخاب کرد. اپل کارپلی، اندروید اتو، اتصال وایرلس، سیستم صوتی 12 اسپیکره Bose و شارژ گوشی‌های هوشمند از جمله امکانات این مدل هیبریدی به شمار می‌روند.

​​​​​​30000 دلار، قیمت اولیه هوندا سیویک هیبریدی جدید

هوندا اعلام کرد که هوندا سیویک جدید با قیمت اولیه 29845 دلار به بازار می‌آید! با این اوصاف، سیویک هیبریدی 2025 از مدل‌های کمری هیبریدی، النترا هیبریدی و سوناتا هیبریدی نیز بسیار گران‌تر خواهد بود!

قیمت تریم‌های هوندا سیویک 2025

تریم قیمت
LX 24250 دلار
Sport 26250 دلار
Sport Hybrid 28750 دلار
Sport Touring Hybrid 31750 دلار

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا