مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

لیپ‌موتور A12 با سیستم لیدار عرضه می‌شود

دومین مدل لیپ‌موتور که به عنوان شاسی‌بلند‌ در بازار حضور خواهد داشت، A12 نام دارد. گزارش‌ها مبنی بر این است که این مدل با سیستم لیدار و قابلیت‌های ویژه و رانندگی هوشمند به بازار می‌آید. تصاویر لو رفته از آن نیز در نمایشگاه خودروی گوانگجو در نوامبر تغییرات بزرگی را نشان می‌داد.

موسس کمپانی درباره استراتژی شرکت اینچنین گفت که قرار است تا سال 2026 شاهد عرضه چهار سری از این شرکت باشیم. در حال حاضر، بیشتر محصولات شرکت در سری C حضور دارند که با رنج قیمت 150000 یوان یا 20650 دلار در چین به فروش می‌رسند.

سری T نیز در آینده وارد بازارهای خارجی می‌شود و پس از آن در نهایت به سری D می‌‌رسیم که در قیمت 200000 یوان یا 27550 دلار فروخته خواهد شد. بر اساس خبرهای جدید، A12 با سیستم لیدار و سیستم پیشرفته رانندگی ساخته شده، اگر این خبر حقیقت داشته باشد، شاسی‌بلند جدید حسابی طوفان به پا خواهد کرد!

این مطلب را نیز بخوانید: نمونه خودرو برقی لیپ موتور T03 توسط پارس خودرو وارد ایران می‌شود

این مدل در دو گزینه برقی خالص و برقی با برد گسترده عرضه می‌شود، همچنین ادعا می‌شود که یکی از محصولات آینده این کمپانی در رنج قیمتی 100000 یوان یا 13800 دلار به لیدار و قابلیت خودران شهری مجهز می‌شود، پس احتمال دارد A12 همین خودرو باشد.

لیپ موتور عقیده دارد که با افزایش تکنولوژی‌های خودرو و نقاط قوت آن، قیمت نیز افزایش می‌یابد. A12 یا همان دومین مدل لیپ‌موتور در کارخانه استلانتیس در لهستان ساخته می‌شود. خوب است بدانید که استلانتیس در سال گذشته یک پنجم از سهم لیپ‌موتور را در اختیار داشت و پس از آن نیز قراردادی برای همکاری امضا کرده بودند مبنی بر آنکه استلانتیس 51 درصد از سهام این شرکت را در اختیار داشته باشد و بتواند محصولات کمپانی لیپ‌موتور را در خارج از چین، بسازد، عرضه کرده و بفروشد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا