مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویری از فضای داخلی Avatr 07 منتشر شد

هفته گذشته تصاویر جاسوسی از کابین Avatr 07 منتشر شده بود و حالا تصاویر باکیفیت‌تری از فضای داخلی آن در اختیار داریم. امکانات کابین بسیار پیشرفته است و می‌تواند موجب افزایش فروش این مدل شود.

با نگاهی به تصاویر، به طراحی با چهار نمایشگر در جلو می‌رسیم که به جدیدترین نسخه Avatr 11 و 12 شباهت خواهد داشت. نمایشگر ابزار باریکی در بیشتر بخش فضای داخلی به چشم می‌خورد، در یکی از عکس‌ها نیز برد 104 کیلومتری روی نمایشگر دیده می‌شود، این در حالی است که هنوز دو برابر این برد ظرفیت خواهد داشت.

برد نسخه تمام الکتریکی EREV نیز برابر با 200 کیلومتر است. همچنین فشار تایرها و دیگر اطلاعات نیز در این بخش به چشم می‌خورند. در انتهای هر پنل، نمایشگرهایی به عنوان دوربین‌های جانبی حضور دارند.

اگرچه این ویژگی یک سالی است که در چین قانونی شده ولی به هر حال Avatr 07 یکی از معدود خودروهایی است که از این تکنولوژی در چین استفاده می‌کند. کابین به شدت مینیمال است و تعداد زیادی از دکمه‌های فیزیکی در این بخش وجود ندارد. نمایشگر اطلاعات سرگرمی به دکمه‌های مجازی در پایین مجهز شده است.

پد شارژ دوگانه بی‌سیم تلفن هوشمند، کنسول مرکزی (که از بخش جانبی باز می‌شود)، صندلی‌هایی با روکش چرمی قهوه‌ای-بژ و نورپردازی محیطی آبی‌رنگ از جمله امکانات کابین محسوب می‌شوند. صندلی‌های عقب به صورت برقی تنظیم می‌شوند.

ظرفیت باتری EREV برابر با 39 کیلووات ساعت است که می‌تواند بردی برابر با 188 کیلومتر تولید کند (البته احتمالا رقم اصلی از این میزان بالاتر باشد). در هر صورت، برد گفته شده برای ورژن برقی با موتور دوگانه است که از موتور 231 کیلووات در عقب و موتور 131 کیلووات در جلو استفاده می‌کند.

این مطلب را نیز بخوانید: تصاویر غیررسمی Avatr 15 منتشر شد

نسخه تک موتوره تنها به یک موتور 231 کیلووات در عقب مجهز می‌شوند. حداکثر سرعت خودرو نیز 190 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود. تمام نسخه‌های برقی با موتور دوگانه یا تک موتوره ساخته می‌شوند و در دسترس قرار خواهند گرفت.

هر دو نسخه با موتور 252 کیلووات در عقب و تمام چرخ متحرک به علاوه یک موتور 188 کیلووات در جلو عرضه می‌شوند. موتور عقب ساخت کمپانی چانگان دیپال است، در حالی که Tsingshan وظیفه تولید پیشرانه جلویی را بر عهده دارد. حداکثر سرعت نیز به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا