مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

آشنایی با کم استهلاک ترین خودروهای تویوتا

تویوتا از همان اول همیشه خودروهایی با عملکرد بالا و مورد اطمینان تولید می‌کرد. همین امر باعث شد که این کمپانی تاکنون در این صنعت بدرخشد و به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازی‌ها در جهان شناخته شود و خودروهای زیادی را بفروشد.

محصولات این کمپانی معمولا با قیمت خوبی به بازار آمدند و حتی پس از گذشت سال‌ها نیز عملکرد خوبی داشته‌اند. ما در ادامه به سراغ چندتا از محصولات مورد اعتماد این کمپانی که از سال 2020 تولید شده‌اند رفته‌ایم و مشخصات هر یک را بررسی خواهیم کرد.

تویوتا Sequoia 2021

تویوتا Sequoia 2021 یک محصول سه ردیفه فول سایز است که چندین سال در بازار حضور داشت و به فروش بالایی دست یافت. البته کمی نگذشت که کمپانی نسخه فیس‌لیفتی از آن را طراحی کرد و ارتقای فراوانی به آن بخشید.

اگر به دنبال گزینه نیرومندی هستید، این محصول انتخاب مناسبی است. این شاسی‌بلند فول سایز قیمت پایینی دارد و در این بخش بهتر از رقبا عمل کرده است.

2022 تویوتا RAV4

تویوتا راو4 ثابت کرد که برای گذر از مسیرهای سخت و دشوار حتما به یک خودروی بزرگ و قدرتمند نیاز ندارید. در این بین، کمپانی چندین بار نمونه ارتقا یافته از خودرو را به بازار عرضه کرد تا مشکلات مربوط به بخش‌های مختلف را کاهش داده و تکنولوژی‌های جدیدی را اضافه کند.

این مطالب را نیز بخوانید:

البته مورداعتمادترین مدل تویوتا راو4 که در این سال‌ها به بازار عرضه شد، مدل سال 2022 شناخته می‌شود. این خودرو همچنین ارزان‌ترین شاسی‌بلند بازار است!

تویوتا کرولا کراس 2022

در این بخش، با یکی دیگر از بهترین و ارزان‌ترین خودروهای شاسی‌بلند بازار روبرو هستیم، تویوتا کرولا کراس 2022 نسخه ارتقا یافته تویوتا کرولا معمولی است ولی ارتفاع سواری بالا و فضای پای گسترده‌ای را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

تویوتا اظهار داشته است که سادگی کلید موفقیت این محصول بوده، هزینه نگهداری بسیار پایین است و مدل سال 2022 همچنان تازگی و طراوت اولیه خود را حفظ کرده است.

تویوتا تاکوما 2023

وقتی که صحبت از پیکاپ سایز متوسط می‌شود، تویوتا تاکوما مانند ستاره‌ای در این میان می‌درخشد. این امر به لطف طراحی مجدد آن میسر شده و تغییرات گسترده‌ای در آن به وجود آمده است.

از پیشرانه‌های جدید گرفته تا قدرت و عملکرد بالاتر همگی جزو ویژگی‌های جدید این مدل هستند. سادگی با تکنولوژی‌های جدید در هم آمیخته و یکی از جذاب‌ترین پیکاپ‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

تویوتا کرولا 2022

هنگامی که به اطمینان فکر می‌کنیم، تویوتا کرولا یکی از اولین خودروهایی است که در ذهنمان خطور می‌کند. این مدل سال‌هاست که در بازار حضور داشته و به عنوان بهترین محصول مجهز به تکنولوژی‌های مدرن در این رده به شمار می‌رود.

هزینه نگهداری آن در طی سال‌ها افزایش نیافته است و از این لحاظ برتر از رقبا عمل کرد.

تویوتا تاندرا 2021

اگر طرفدار پیکاپ‌های فول سایز با موتور هشت سیلندر هستید و خیلی نگران مصرف سوخت بالای این محصولات نیستید، پس نسخه جدید تاندرا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود‌.

تویوتا تاندرای جدید به فناوری‌های جدید مجهز می‌شود و تاکنون فروش خوبی داشته است. هنگامی که پیکاپ فول سایزی را خریداری می‌کنید، معمولا انتظار دارید که هزینه نگهداری و تعمیر پایینی داشته باشد. این مدل نیز همینطور است و خود را ثابت کرده است.

تویوتا هایلندر 2020

تویوتا هایلندر 2020 یکی از شاسی‌بلندهای سه ردیفه سایز متوسط است. پیشرانه قدرتمند و عملکرد بالا دوتا از عوامل مهمی هستند که باعث شدند این خودرو به جایزه بهترین شاسی‌بلند سایز متوسط دست یابد و کیفیت و اطمینان بالایی داشته باشد.

البته تویوتا هایلندر ممکن است یکی از ارزان‌ترین مدل‌های این لیست نباشد ولی همچنان می‌تواند از رقبایش پیشی گیرد.

تویوتا Avalon 2020

تویوتا Avalon 2020 در گذشته به عنوان سدان پرچمدار این برند ژاپنی تا سال 2022 شناخته می‌شد، کمی بعد تولید آن متوقف و تویوتا کراون جایگزین این مدل شد. اگر در یک خودرو به دنبال راحتی، اطمینان و فضای گسترده هستید، در خرید تویوتا Avalon 2020 شک نکنید.

این مطلب را نیز بخوانید: قدرت و کارایی در کنار زیبایی: تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۵ را بشناسید!

این خودرو هم در نسخه هیبریدی و بنزینی 6 سیلندر ساخته شده است. اگرچه نسخه بنزینی مصرف سوخت پایین‌تری دارد، نسخه ICE در بخش اطمینان، عملکرد بهتری داشته و نسبت به رقبای خود، هزینه نگهداری پایین‌تری نیز خواهد داشت.

تویوتا 4رانر 2022

این مدل یکی از قدیمی‌ترین شاسی‌بلندهای بازار است و در بخش طراحی و تکنولوژی، به عنوان گزینه دلخواه برای بسیاری از افراد شناخته می‌شود. اطمینان و عملکرد بالا در آفرود، تویوتا 4رانر 2022 را به یکی از تواناترین شاسی‌بلندهای بازار تبدیل کرده است.

موتور شش سیلندر در قلب این خودرو حضور دارد که قدرت بالایی را به ارمغان خواهد آورد. همین پیشرانه خوب باعث می‌شود که هزینه نگهداری پایینی برای خودرو به وجود بیاید‌. فیس‌لیفت جدیدی از آن نیز ساخته شده که تغییرات عمده‌ای در آن دیده می‌شود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا