مکمل بنزین
گوناگونخبر

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو آغاز به کار کرد

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو امروز با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید احمدرضا علائی طباطبائی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه و تجارت کشور آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از امروز ۳۰ تیرماه تا دوم مردادماه برگزار می‌شود.

برگزارکننده این دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت نیکاتیس است که با برگزاری این نمایشگاه اهدافی مثل حمایت از کالا و خدمات ایرانی در راستای توسعه صادرات و اشتغال‌زایی، معرفی و ارائه توانمندی‌های داخلی و همچنین تبادل تکنولوژی با سایر مشارکت‌کنندگان بخش بین‌المللی نمایشگاه، ترویج کسب‌وکارهای اینترنتی (استارتاپ‌ها) و وب اپلیکیشن‌ها با تمرکز بر مبارزه با آلودگی هوا و ترافیک تأکید بر آموزش در طراحی و ساخت خودرو، آگاهی و شناخت از کاربرد فناوری‌های نوین در تولید خودرو و… را دنبال می‌کند.

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور ۳۱ شرکت داخلی و خارجی از کشور چین آغاز به کار کرده و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف تولیدکنندگان خودروسازان سبک و سنگین و نیمه سنگین، واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، نمایندگی‌ها، خدمات خودرویی، انواع کاربری‌سازان، قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات رباتیک و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو و سایر گروه‌های مرتبط به نمایش می‌گذارد. سالن‌های نمایشگاهی هفت و هشت و نُه و فضای باز میزبان شرکت‌کنندگان بازدیدکنندگان از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا