مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر مینی بوس خودران هونگچی در چین لو رفت

خودروهای خودران اخیرا حسابی در چین سروصدا به پا کرده‌اند و چندتا از این محصولات مانند روبوتاکسی بایدو و… نیز در برخی از شهرهای چین در حال انجام تست‌های مختلف فاش شدند. حالا نیز مینی بوس خودران هونگچی به این ترکیب اضافه شده و در خیابان‌ها مشاهده شد.

طبق چیزی که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، بنظر می‌رسد که علاوه بر این محصول، هونگچی بخواهد آزمایشاتی را نیز روی روبوتاکسی انجام دهد. این کمپانی در دهم جولای در تست جاده‌ای نسل سوم سطح چهار روبوتاکسی با موفقیت عمل کرد.

این مطلب را نیز بخوانید: پیش‌فروش هونگچی HS7 پلاگین هیبریدی آغاز شد

روبوتاکسی هونگچی 100 هزار کیلومتر از تست رانندگی خودران در جاده‌ها را به خوبی طی کرده است. در بخش ظاهری، در جلوی این محصول طراحی سری هونگچی به چشم می‌خورد، یک جلو پنجره آبشاری کرومی جلب توجه می‌کند. در بخش‌های جانبی نیز دو درب و سیستم لیدار به چشم می‌خورند.

در کابین به یک دکمه قرمز رنگ (احتمالا دکمه توقف اضطراری است)، صندلی‌های مبلی، نمایشگر سقف و… می‌رسیم. با بهره‌گیری از صنعت خودران در این محصول، سایر رقبا نیز سعی می‌کنند از این فناوری استفاده کرده و محصولات منحصربفردی را به بازار عرضه کنند.

با این وجود هنوز خیلی از افراد هستند که از امنیت خودروهای خودران مطمئن نیستند، علاوه بر آن، عده‌ای دیگر فکر می‌کنند که اینگونه از محصولات احتمالا باعث شوند افراد کار خود را از دست بدهند! البته هر دوی این موارد کاملا منطقی هستند و سازندگان نیز به این موضوعات توجه می‌کنند.

جالب است بدانید که در چند ماه گذشته شکایت زیادی درباره LuoBoKuaiPao Robotaxi کمپانی بایدو ثبت شده است مبنی بر اینکه خودرو در مواقعی بدون دلیل در جاده توقف می‌کند و باعث ایجاد ترافیک می‌شود!

یا خودرو با سرعت کمی رانندگی می‌کند و حسابی در خیابان‌ها مشکل‌ساز شده است. از آنجایی که خودروهای خودران وارد زندگیمان شده‌اند و روز به روز تعدادشان بیشتر هم خواهد شد، باید ببینیم که شرکت‌ها چگونه با این چالش‌ها مقابله می‌کنند و مشکلات مختلف را حل خواهند کرد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا