مکمل بنزین
رپورتاژ

صرافی bingx و بیان مهم ترین ویژگی های بینگ ایکس

برای کسانی که به دنبال انعطاف بیشتر در معاملات خود هستند، بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که از ویژگی‌های قابل‌توجهی همچون کپی‌تریدینگ، گرید تریدینگ، معاملات اسپات و اهرم و مارجین برخوردار است؛ اما امکانات این صرافی به همین‌جا محدود نمی‌شوند! چرا؟ به‌عنوان یک تریدر و سرمایه‌گذار ساکن ایران، قطعا معامله امن در صرافی‌های خارجی یکی از اصلی‌ترین چالش‌های شماست. این در حالی است که bingx بسیاری از محدودیت‌ها را برای کاربران ایرانی اعمال نکرده‌است و به یکی از بهترین گزینه‌ها برای معاملات دیجیتال ایرانیان داخل کشور تبدیل شده‌است.

معرفی صرافی بینگ ایکس

BingX یک صرافی ارز دیجیتال است که هم برای سرمایه‌گذاران مبتدی و هم برای معامله‌گران پیشرفته مناسب است. این صرافی از یک ویژگی داخلی به نام ترید گروهی برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد در معاملات معامله‌گر موردعلاقه خود مشترک شده و به‌صورت خودکار با کارمزدی ناچیز، معاملات او را کپی کنند. BingX دارای امکانات کاملی است و به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، بازارهای اسپات و مشتقات را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانند بیش از 250 نوع ارز دیجیتال را خریداری، معامله و به فروش برسانند.

BingX یک ویژگی تبدیل ساده را ارائه می‌دهد که به کاربران جدید اجازه می‌دهد به‌سرعت یک رمزارز را با رمز دیگر تعویض کنند. علاوه‌براین، کاربران پیشرفته می‌توانند از مزایای این پلتفرم معاملاتی بهره‌مند شوند که شامل ابزارهای نموداری پیشرفته، سفارش‌های زنده، انواع سفارشات مختلف و حتی یک ربات معاملاتی شبکه‌ای است. همچنین، معاملات استاندارد و آتی دائمی با حداکثر 125 برابر حاشیه در این صرافی ارائه می‌شود و یک محیط معاملاتی آزمایشی (دمو) با ارزهای نمایشی برای انجام معاملات در دسترس است.

مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی bingx

ازآنجاکه bingx هم برای معامله‌گران مبتدی و هم برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده‌است، هر دو فرم سفارش ساده و فرم معاملاتی پیشرفته را در کنار امکانات ویژه ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • کپی ترید: این صرافی شرایطی را برای معامله‌گران فراهم کرده‌است تا معاملات تریدرهای نخبه و حرفه‌ای را در پلتفرم کپی کرده و به‌طور خودکار، معاملات آن‌ها را انجام دهند. با بیش از 1000 معامله‌گر فعال، انتخاب تریدر موردعلاقه‌تان سخت نخواهد بود.

  • مارکت بزرگ رمزنگاری: این صرافی با پشتیبانی از بیش از 250 نوع ارز دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل و سولانا، به‌عنوان یک مارکت بزرگ رمزنگاری شناخته می‌شود. همچنین، از میم ارزهای موردعلاقه کاربران از سراسر دنیا نیز پشتیبانی می‌کند.

  • معاملات مشتقه و فیوچرز: دسترسی به معاملات آتی شاخص‌ها، فارکس و کالاها در bingx فراهم است و کاربران این صرافی می‌توانند بین قراردادهای آتی دائمی و مشتقات استاندارد، یکی را انتخاب کنند. البته، شاید بهترین پلتفرم حاشیه کریپتو برای انجام معاملات مشتقات نباشد، اما همچنان کاربران می‌توانند به اهرم‌های بزرگ دسترسی داشته باشند.

  • معامله با ربات یا گرید: گرید تریدینگ یکی از معروف‌ترین روش‌های معاملاتی در بینگ ایکس است که امکان کسب حداکثر سود از نوسانات قیمت‌ها را فراهم می‌کند. در حقیقت، کاربران می‌توانند با خرید و فروش در بازه‌های مشخصی، به سود خوبی دست یابند.

  • معامله در بازارهای سنتی: به‌واسطه امکان انجام معاملات مشتقات، کاربران bingx می‌توانند معاملاتی را در بازارهای سنتی انجام دهند. درواقع، کاربران این صرافی به دارایی‌های متنوعی همچون جفت ارزهای فارکس و کالا نیز دسترسی خواهند داشت.

  • معاملات اسپات: در این صرافی، امکان انجام معاملات اسپات با سرعت فوق‌العاده‌ای قابل انجام است. خرید و فروش دارایی‌های خود با فیات یا ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است. البته، سواپ بیت کوین و اتریوم بدون نیاز به انجام معاملات اسپات نیز امکان‌پذیر است.

مزایا و معایب بینگ ایکس

BingX یک صرافی معروف بین‌المللی ارز دیجیتال است که خدمات ترید گروهی و جمعی، کارمزدهای پایین و یک اپلیکیشن موبایلی با طراحی کاربرپسند را ارائه می‌دهد. این پلتفرم انواع مختلف ارزهای دیجیتال و همچنین معاملات اهرمی حرفه‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

  • یکی از ویژگی‌های برجسته این صرافی، کپی‌ترید بینگ ایکس است که به مبتدیان امکان مشاهده و کپی کردن معاملات سایر کاربران را می‌دهد.

  • این صرافی یک پلتفرم اقتصادی برای معاملات ارز دیجیتال است که کارمزد آن حداکثر ٪۰.۲ است.

  • BingX همچنین بازارهای مشتقه و معاملات حاشیه‌ای با اهرم تا ۱۲۵ برابر را ارائه می‌دهد.

  • پشتیبانی ۲۴ساعته و هفت روز هفته با چت زنده نیز از دیگر خدمات این صرافی هستند.

اما یکی از نقاط ضعف بینگ ایکس این است که کاربران نمی‌توانند ارز فیات را برای معامله واریز کنند. همچنین، ویژگی‌های کسب درآمد مانند وام‌دهی، قرض گرفتن یا پلتفرم استیکینگ کریپتو در این صرافی ارائه نمی‌شوند.

  • عدم پشتیبانی از ارز فیات برای معاملات (فقط خریدهای شخص ثالث موجود است)

  • اطلاعات محدود درمورد ذخیره‌سازی سرد دارایی‌ها و اقدامات امنیتی (همچون بسیاری از صرافی‌های متمرکز)

  • تراکنش‌های کریپتو به کریپتو محدود به جفت‌های معاملاتی USDT هستند.

آیا صرافی بینگ ایکس امن است؟

درنهایت، می‌رسیم به این سوال که امنیت این صرافی چگونه است؟ ازآنجاکه امنیت در صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار حائز اهمیت است، در هنگام ثبت‌نام حتما امنیت حساب خود را به‌خوبی بررسی کنید. در رابطه با امنیت BingX باید بگوییم که توسط نهادهای نظارتی بین‌المللی نظیر FinCen در آمریکا رگوله شده‌است. به‌علاوه، این صرافی از مجوزهای قانونی لازم مثل Money Business Services نیز برخوردار است که نشان از رعایت استانداردهای امنیتی و مالی دارد.

از طرف دیگر، هیچ حمله موفق هکری به این صرافی یا کلاه‌برداری و نقض امنیتی ثبت نشده‌است. نکته قابل‌توجه دیگر این است که نهاد Certik، BingX را تحت نظارت خود قرار داده‌است. همه این ویژگی‌ها نشان از حفاظت اطلاعات مشتریان و توجه جدی به امنیت دارند. به‌طورکلی، امنیت بینگ ایکس از منظر رگولاتوری، به دلیل عدم گزارش حوادث امنیتی و تحت نظارت بودن توسط مراجع معتبر بازرسی، به نظر می‌رسد که در سطح قابل‌ قبولی قرار دارد. بااین‌حال، همچنان نیاز به بهبود و تقویت تدابیر امنیتی وجود دارد تا اعتماد مشتریان به این صرافی افزایش یابد.

و در آخر؛

با بررسی دقیق ویژگی‌ها و امکاناتی که این صرافی ارائه می‌دهد، می‌توان به این نتیجه رسید که BingX یک پلتفرم قابل ‌اعتماد و مجموعه‌ای کامل از روش‌های معاملاتی و ابزارهای مختلف است که برای کاربران خود از سراسر جهان ازجمله کاربران ایرانی فراهم کرده‌است. امکانات این صرافی به شکلی طراحی شده‌اند که هم تریدرهای مبتدی و هم حرفه‌ای به‌راحتی بتوانند با امنیت نسبتا بالا به معاملات خود بپردازند. البته، فراموش نکنید که برای ثبت نام صرافی بینگ ایکس و ترید، به آموزش‌های دقیق و شناخت چالش‌های کار با این صرافی نیاز دارید تا بتوانید معاملات خود را با کسب سود بالا به انجام برسانید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا