مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

محصول پلاگین هیبریدی جدید Seres با نام Landian E5 Plus معرفی شد

کمپانی Seres که به عنوان شریک هواوی در برند Aito شناخته می‌شود، در این روزها خودروهای زیادی را تحت عنوان خود وارد بازار می‌کند. یکی از جدیدترین خودروهای آن Landian E5 است که بر اساس رسانه‌های چینی Landian E5 Plus نیز نامیده می‌شود.

این خودرو شباهت‌های زیادی با Aito M7 Ultra دارد! در بخش ظاهری، یک جلو پنجره بسته مشاهده می‌شود در حالی که نسخه تحت فروش آن جلو پنجره معمولی دارد. در بخش پشتی، دو ورودی هوا به چشم می‌خورد. در ادامه این مطلب تصاویر بیشتری از این خودرو را برای شما ارائه کردیم.

از بخش جانبی متوجه می شویم که تفاوت‌های زیادی با نسخه فعلی وجود ندارد و چراغ‌های به هم پیوسته و لوگوی Seres Hubei حضور دارند. خطوطی نیز در این بخش به چشم می‌خورند که ظاهر جذابی به این قسمت بخشیده‌اند!

در بخش ابعاد، اندازه خودرو برابر با 4760، 1865 و 1710میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2785 میلی‌متر است. خودرو در دو نسخه پنج و هفت سرنشینه در دو وزن 1840 و 1900 کیلوگرم در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

این مطالب را نیز بخوانید:

خریداران می‌‌توانند از بین آپشن‌های موجود، چرخ‌های 17، 18 و 19 اینچی را خریداری کنند. موتور 1.5 لیتری H15R با ترکیب پلاگین هیبریدی تجربه رانندگی جذاب‌تری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این پیشرانه 70 کیلووات توان را فراهم می‌کند که نسبت به نسخه قبلی 11 کیلووات بیشتر است.

از سویی دیگر، موتور برقی قدرتی برابر با 160 کیلووات تولید می‌کند که باز هم نسبت به نسخه قبلی 30 کیلووات بیشتر خواهد بود. حداکثر سرعت خودرو 180 کیلومتر بر ساعت تعیین می‌شود.

مدل Landian E5 plus از باتری لیتیوم آهن فسفات Gotion استفاده می‌کند و میزان برد تولید شده به رقم 150 کیلومتر می‌رسد. برد کامل هیبریدی 1300 کیلومتر برآورد می‌شود که واقعا رقم خوبی بنظر می‌رسد! لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا