مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

مدل Aito M8 در حال انجام آزمایش‌های مختلف لو رفت

چهارمین مدل برند Aito اخیرا در حال انجام تست‌های مختلف در جاده لو رفت. این خودرو که به عنوان Aito M8 شناخته می‌شود، یک شاسی بلند جدید است و در بین دو مدل M7 و M9 قرار می‌گیرد. در اطلاعاتی که در گذشته درباره این خودرو منتشر شده بود متوجه شدیم که با یک شاسی بلند ۵ سرنشینه روبرو هستیم.

با نگاهی به تصاویر جاسوسی بدون شک می‌توانیم طراحی مشابه M9  را مشاهده کنیم. با اینکه خودرو در زیر پوشش قرار دارد، ولی می‌توان متوجه خطوط صاف روی بدنه شد. هیچ سیستم لیداری روی سقف وجود ندارد بنابراین احتمالاً ویژگی‌های کمتری داشته باشد و با یک سیستم هوشمند دیداری به نام Qiankun 3.0 برای رانندگی بهتر عرضه شود.

مطالب پایین را نیز بخوانید:

این سیستم از بزرگراه‌ها و راه‌های شهری پشتیبانی می‌کند. از تصاویری که از کابین این خودرو به صورت جاسوسی منتشر شده است متوجه شدیم که فضای مشابهی با M9 داشته و سه نمایشگر دارد. قرار است M8 در دو نسخه تمام الکتریک و EREV به بازار بیاید. نسخه EREV با یک موتور یک و نیم لیتری با حداکثر قدرت ۱۱۲ کیلووات عرضه می‌شود.

قدرت اصلی از یک موتور برقی ۱۶۵ کیلوواتی و یک موتور ۲۰۰ کیلوواتی در محور عقب تامین می‌شود و حداکثر گشتاور نیز ۶۷۵ نیوتن متر است. باتری ۴۲ کیلووات ساعت بوده و نسخه تمام الکتریکی با برد ۱۹۰ کیلومتر عرضه می‌شود. این در حالیست که نسخه فلان با باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت و برد ۶۳۰ کیلومتر به بازار می‌آید.

برند Aito یک شرکت توسعه یافته توسط هواوی و Seres است، هواوی نه تنها فناوری‌های هوشمند کابین را می‌سازد بلکه روی طراحی، تولید، فروش و پس از فروش محصولات نیز نظارت دارد. Aito قصد دارد به هدف خود یعنی فروش ۶۰۰ هزار خودرو در سال ۲۰۲۴ برسد. برآورد می‌شود که مدل M8 در ماه‌های آینده به بازار عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خودرو با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا