مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخودروی سبزخبر

مجوز گارانتی خودروهای برقی آواتار صادر شد؛ آواتار با BM SPACE به ایران می‌آید

اواخر سال گذشته بود که از برنامه ورود نمونه‌ای از خودرو برقی آواتار 12 به ایران خبر دادیم. این موضوع، نشانگر آن بود که شرکتی در حال تدارک برای واردات محصولات آواتار است. این اواخر نیز نام محصول دیگر برند آواتار یعنی مدل 11 برای واردات به ایران مطرح شد.

با فراهم شدن واردات خودروهای برقی تا سقف قیمتی 40 هزار یورو، برخی شرکت‌ها برنامه‌ریزی‌هایی در این حوزه کردند. حال نیز نوبت به برند آواتار رسیده است. برندی که به واسطه حضور یک ایرانی در تیم طراحی آن، در جامعه ما محبوب شده است. نادر فقیه زاده که پیش از این در تیم طراحی بی ام و حضور داشت، مدتیست با برند چانگان در حال همکاری است.

براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار خودرو پایگاه خبری چرخان، به تازگی گروه BM SPACE مجوز گارانتی خودروهای آواتار (AVATR) را دریافت کرده است. این یعنی بی ام اسپیس قصد دارد خودروهای برند آواتار را وارد بازار ایران کند!

اکنون نیز زیر مجموعه جدید این هلدینگ یعنی بی ام اسپیس مجوز گارانتی محصولات زیرمجموعه چانگان یعنی آواتار را دریافت کرده است.فعلا معلوم نیست که در ابتدا آواتار 11 وارد بازار خواهد شد یا مدل 12! اما به نظر می‌رسد که کفه آواتار 12 سنگین تر بوده و احتمالا این خودرو در ابتدا وارد خواهد شد.

گفتنی است که محصولات تمام برقی و وارداتی گروه بهمن، با زیر برند BM SPACE وارد بازار خواهند شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا