مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

هیوندای: آیفون‌دارها باید از فناوری سامسونگ در خودروهایشان استفاده کنند

هیوندای و کیا همکاری جدیدی را آغاز کرده‌اند که موجب شده تا مدل‌های سانتافه و اسپورتیج در آینده به نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی پیچیده و پیشرفته‌ای مجهز شوند. این دو کمپانی با سامسونگ قراردادی را امضا کرده‌اند تا بتوانند در خودروها تجربه‌ای بهبودیافته‌تری را به ارمغان بیاورند.

نکته مهم‌تر این است که این خودروسازان کره‌ای روی یک سیستم نمایشگر اطلاعات سرگرمی نسل آینده کار می‌کنند که اکوسیستم بهتری را فراهم خواهند کرد. هیوندای قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از این فناوری در محصولات آینده خود رونمایی کند.

کیا یک شرکت کره‌ای است که در ابتدا در سال 1944 تاسیس شد. جالب است بدانید که این شرکت در آن زمان بیشتر به عنوان یک شرکت دوچرخه‌سازی فعالیت می‌کرد و کمی بعد به ساخت موتورسیکلت‌‌های کوچک روی آورد. این شرکت‌ها قصد دارند با فناوری جدید، اکوسیستم گوشی‌های هوشمند را به خودروها متصل کنند.

هدف شرکت‌ها این است که تجربه بهتری را در هنگام اتصال به گوشی‌های هوشمند برای مشتریان فراهم کنند. یکی از جدیدترین ویژگی‌ها در این حیطه سیستم جدید تایید مکان‌یابی خودرو است.

با استفاده از فناوری SmartThings Find سامسونگ می‌توانید مکان خودرو را در موقعیت‌های خاصی بررسی کنید. برای مثال این فناوری در هنگام دزدی یا وقت‌هایی که نمی‌دانید خودرو را در کجا قرار داده‌اید، حسابی کاربردی خواهد بود. خودروسازان خاطرنشان کرده‌اند که مشتریانی که برای مکان‌یابی از Connected Car Service استفاده نمی‌کنند، می‌‌توانند از برنامه تایید شده سامسونگ بهره‌مند شوند.

کمپانی هیوندای جزییات زیادی را از این فناوری‌ها ارائه نکرده است ولی تمرکز بیشتر کمپانی روی سیستم اطلاعات سرگرمی، کنترل آب و هوای درون کابین و کنترل بخش‌های مختلف خودرو با گوشی موبایل است. همین امر منجر به لزوم استفاده از فناوری‌های وابسته به سامسونگ و دیگر شرکت‌ها توسط کاربران آیفون شده است، چیزی که ممکن است بسیاری از افراد از آن ناراضی باشند!

  شوک قیمتی بهمن به خریداران بسترن B30 با افزایش قیمت عجیب!

در هر صورت این تصمیمی است که شرکت گرفته و انتظار می‌رود که دارندگان آیفونی که از خودروهای هیوندای استفاده می‌کنند، از آن تبعیت کنند؛ چرا که در هر صورت فناوری‌های به کار رفته در این محصولات با همکاری سامسونگ و دیگر کمپانی‌های رقیب توسعه یافته‌اند! لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا