مکمل بنزین
رپورتاژ

اولین نمایندگی اکستریم در کشور افتتاح شد

 در مراسمی که عصر روز گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد مجموعه مدیران خودرو، اصحاب رسانه، هنرمندان و دوستداران خودرو برگزار شد، اولین نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اکستریم خسروانی با کد 193، به طور رسمی افتتاح گردید. این رویداد مهم، نشانه‌ای از تعهد مدیران خودرو و برند اکستریم به ارائه خدمات بهتر به مشتریان و شروع توسعه و گسترش شبکه نمایندگی‌های خود در سراسر کشور است.

نمایندگی اکستریم خسروانی، با واقع شدن در یکی از بهترین نقاط شهر تهران، یعنی خیابان شهید اندرزگو، با طراحی داخلی و خارجی مدرن و چشم‌نواز طبق استانداردهای برند لوکس اکستریم، همراه با امکان تست درایو این  محصولات لوکس در این نمایندگی میکوشد تا تجربه خاصی از خرید محصولات لوکس این برند را به مشتریان ارائه کند.

در نمایندگی اکستریم خسروانی کد 193 مشتریان میتوانند با بهره گیری از مشاوره تخصصی بهترین انتخاب خود را داشته باشند و بعد از خرید نیز بدون هیچ گونه نگرانی از خدمات فروش و پس از فروش این نمایندگی بهره‌مند شوند.

گفتنی است که همه مشتریان علاقه مند به برند اکستریم می توانند برای خرید محصولات این برند نظیر VX، TXl و LX با مراجعه به سایت khosravani.com اقدام به پیش ثبت نام این محصولات نمایند.

  بدون تخفیف خرید نکنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا