مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

خداحافظی تویوتا با گران‌ترین تریم لندکروزر

تویوتا در اقدام جدیدی اعلام کرد که قصد دارد تولید برخی از خودروهای موجود در خط تولید خود را متوقف کند. بر همین اساس متوجه شدیم که نام پرایم برای پریوس پلاگین هیبریدی و مدل‌های RAV4 از بین رفته و حالا نیز تویوتا می‌خواهد از گران‌ترین تریم تویوتا لند کروزر ۲۰۲۵ خلاص شود.

تویوتا لند کروزر ۲۰۲۵ با قیمتی برابر با 57900 تا 63900 دلار به بازار عرضه شده و حالا که مدل First Edition آن دیگر در بازار حضور ندارد، خریداران می‌‌توانند به جای تریم استاندارد لند کروزر به سراغ کراس‌اوور آفرودی آن بروند.

مدل  Land Cruiser 1958 همچنان با طراحی آینده‌نگرانه، چراغ‌های جلو گرد ال‌ای‌دی، جلوپنجره خاص با لوگوی TOYOTA در عقب و روکش خوب صندلی‌ها ساخته شده و در کابین خود یک نمایشگر ۸ اینچی استاندارد مجهز به اپل کارپلی و اندروید اتو دارد. تریم استاندارد لند کروزر با چراغ‌های جلو ال‌ای‌دی مستطیلی شکل، صندلی‌های چرمی، دو نمایشگر 12.3 اینچی عرضه شده است.

لند کروزر جدید با دو ارتقای کوچک همراه شده، یکی آنکه درب صندوق عقب به صورت یکپارچه طراحی شده که باعث می‌شود فضای بار در شب بیشتر قابل مشاهده باشد. تغییر دوم اضافه شدن رنگ‌بندی جدید Heritage Blue در تریم استاندارد لند کروزر است.

مدل پرمیوم با چرخ‌های ۲۰ اینچی، سیستم صوتی ۱۴ اسپیکره JBL، نمایشگر هدآپ، سیستم شارژ وایرلس گوشی‌های هوشمند همراه می‌شود، پس تعجبی ندارد که با قیمتی برابر با 5840 دلار بیشتر در دسترس افراد قرار بگیرد. هر دو ورژن با موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر  I-Force Max هیبریدی ساخته شده‌اند که می‌‌تواند 326 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور تولید کند. سیستم چهار چرخ‌ متحرک و گیربکس هشت سرعته خودکار نیز جزو امکانات بخش فنی محسوب می‌شوند.

  نمونه‌های اولیه ام‌‌وی‌ام ایکس33 کراس (X33 CROSS) مدیران خودرو وارد ایران شد

خودروی لند کروزر جدید قرار است پاییز امسال به بازار بیاید. پس تا آن زمان اطلاعات بیشتری از این مدل منتشر خواهد شد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا