مکمل بنزین
گوناگونخبر

JAC M2 MPV قدم به بازارهای چین می‌نهد!

JAC M2 MPV جدیدترین خودروی جمع و جور هفت سرنشین کلاس MPV  شرکت خودروسازی جک است که در ماه دسامبر به بازار خودروی چین عرضه خواهد شد. براورد شده که قیمت این خودرو از 10000 دلار شروع شود و به نظر می‌رسد که این خودرو با پنجره مشبک بالا آمده جلویی براق خاصش در کلاس خود به خوبی بدرخشد و توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید.

JAC M2 MPV به یک موتور بنزینی 1.6 لیتری چهار سیلندر با توان 118 اسب بخار مجهز است که به نظر می‌رسد برای جلو راندن این میله های فلزی درخشان در مقابل باد کافی باشد. این گونه خودروهای کلاس MPV در چین طرفداران زیادی دارند و به سرعت در میان مردم محبوب شده اند. به لحاظ فنی، این خودروها دارای ساختار ساده‌ای هستند اما از لحاظ تجهیزات، به خوبی مجهز شده اند و دارای تجهیزات کاملی است. عامل اصلی محبوبیت  خودروهای کلاس MPV، قابلیت جای دادن هفت سرنشین در خود و ارزان بودن آن‌هاست.

بسیاری از علاقه مندان به سدان‌های ارزان قیمت و حتی SUV ها هم اکنون از بازار این خودروها فاصله گرفته اند و منتظرند تا کلاس MPV آغوش خود را به روی آن‌ها بگشاید.

آرم قرمز رنگ معمولا مخصوص خودروهای توربوشارژری نظیر 1.5T است اما همانطور که میبینیم، مارک M2 JAC M2 MPV قرمز رنگ است. مارک قرمز رنگ  برای خودروهای توربوشارژر واقعا عالی و جذاب است اما به نظر خیلی از متخصصین و علاقه مندان به زمینه خودرو، این رنگ مارک برای خودروهای غیر توربوشارژری نظیر JAC M2 MPV پسندیده نیست و بهتر است برای مارک از این رنگ استفاده نشود.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا