مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

سدان پلاگین هیبریدی چری فالوین A9 در اوایل سال 2025 عرضه می‌شود

هشتم اکتبر بود که چری تصاویر رنگ بدنه سدان هیبریدی فالوین A9 را معرفی کرد. رنگ‌بندی شامل نه رنگ مختلف خواهد بود که شامل سبز، سفید، آبی، بنفش، آبی Xuanye، قرمز، سبز Cuizhu، سیاه و سبز Tanhai هستند. در ادامه تصویری ارائه کرده‌ایم که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود فالوین A9 در اوایل سال 2025 به تولید انبوه رسیده و سپس به بازار عرضه شود. این مدل که در چین به نام Fengyun شناخته می‌شود، در رده خودروهای انرژی جدید چری قرار دارد.

از سال 2023 مدل‌هایی مانند T10 ،T9 ،T6 و A8 که همگی مدل‌های هیبریدی هستند، معرفی شدند. چری قصد دارد در سال 2024 به هدف فروش برابر با 200,000 خودرو دست یابد.

مدل مفهومی فالوین A9 در سپتامبر 2023 رونمایی شد و سپس در نمایشگاه‌های مختلف در چین حضور یافت. انتظار می‌رود فالوین A9 نسبت به نسل قبل خود امکانات بیشتری داشته باشد و با قیمتی حدود 250,000 یوان (35,400 دلار) به بازار بیاید. این خودرو به سیستم رانندگی کمکی L3+ مجهز خواهد بود. گفته شده که این خودرو در بخش بدنه طولی نزدیک به پنج متر و فاصله بین دو محوری برابر با سه متر خواهد داشت.

در نمای خارجی، فالوین A9 دارای جلوپنجره‌ای بسته با طراحی ستاره شکل به همراه لوگوی چری در بالا و A9 در پایین خواهد بود، همچنین چراغ‌های جذاب که در وسط به یکدیگر می‌پیوندند، نیز توجه‌مان را به خود جلب کردند! این در حالی است که در قسمت عقب شامل چراغ‌های یکپارچه و بال برقی است که به جذابیت آن می‌افزاید. لوگوی C-DM هیبریدی نیز در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته است.

  بررسی پیکاپ دیار L7 پلاس؛ جدیدترین در بازار!

رینگ‌های چند پره طراحی جذابی دارند و خطوط زیبایی روی بدنه به کار رفته که ترکیب منحصر به‌فردی را به ارمغان می‌آورند. دستگیره درب‌ها نیز به صورت نیمه پنهان ساخته شده‌اند! وجود لوگوی AWD در بخش پایینی درب جلویی نشان می‌دهد که خودرو با سیستم تمام چرخ متحرک طراحی شده است.

در بخش فنی با سیستم هیبریدی سوپر C-DM Chery روبرو می‌شویم که شامل موتور 1.5T و چند موتور برقی است. برد الکتریکی 200 کیلومتر و برد کامل 1,400 کیلومتر برآورد می‌شود.

در آینده جزئیات بیشتری از این خودرو اعلام خواهد شد و انتظار می‌‌رود که چری فالوین A9 بتواند با فناوری‌های آینده‌نگرانه، طراحی زیبا و قابلیت‌های جذاب، نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا