Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نیسان جایگزین رنو در مسابقات فرمول E!

به دنبال بحث‌های صورت گرفته در رابطه با خودروهای شرکت کننده در مسابقات فرمول E فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی،  قرار بر این شد که نیسان، در این مسابقات جهانی، جایگزین رنو شود.

هنوز مشخص نیست که چرا اتحادیه تصمیم گرفته تیم Renault e.dams را با نیسان جایگزین کند اما این کمپانی ژاپنی، که یکی از بزرگترین کمپانی‌­های خودروسازی تولید کننده خودروهای الکتریکی در سراسر جهان است، در حال حاضر، حضور شایان توجهی در مسابقات اتومبیل‌رانی جهانی ندارد.

اما در این خصوص، نشریه موتوراسپرت معتقد است با وجود این‌­که در حال حاضر، این تصمیم در خصوص گروه رنو اتخاذ شده است، اعلامیه رسمی مسابقات فرمول E، قطعا تا پس از برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو در مارس 2018، اعلام نخواهد شد.

ماه گذشته، گروه Renault e.dams،  از خودروی مسابقه فرمول E خود برای مسابقات 2017/2018 با یک جامه جدید و دلپذیر رونمایی کرد. لذا رونمایی از یک خودروی مسابقه­ جدید این احتمال را زنده می­‌کند که رنو قبل از این­‌که در فصل 2018/19 توسط نیسان جایگزین شود، در انتظار مسابقاتی که به زودی برگزار خواهند شد است.

اخیرا در خصوص فقدان وجود یک کمپانی خودروسازی ژاپنی در مسابقات اتومبیل­‌رانی جهانی، آلخاندرو اجاج، مدیر اجرایی مسابقات فرمول E بیان نمود که یکی از کمپانی­‌های نیسان، تویوتا یا هوندا در این سری قرار خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.