مکمل بنزین
اخبار خودروبرگزیده‌هاتازه‌ها

تیدا نام خودرو جدید سایپا شد

زمستان سال گذشته بود که طی مطلبی اختصاصی، از ثبت شدن نامی با عنوان لیدا برای خودرو آتی سایپا خبر دادیم. سپس، اطلاعاتی بدست خبرنگار پایگاه خبری چرخان رسید که نشان می‌داد، خودرویی با نام تیدا در برنامه گروه خودروسازی سایپا وجود دارد!

برنامه خودروهای جدید سایپا - SAIPA TIDA سایپا تیدا
برنامه خودروهای جدید سایپا

در همان ابتدا، 2 گمانه‌زنی برای نام تیدا برایمان به وجود آمد. یکی آن که اسم خودرو همان لیدا بوده و سایپایی‌ها، اشتباهی اسم را به صورت تیدا نوشته‌اند؛ و گمان دوم، احتمالا منظور از تیدا، همان نیسان تیدا وارداتی شرکت پارس خودرو بوده است.

اما، اکنون داده‌هایی بدستمان رسیده که نشان می‌دهد تیدا، نام محصول داخلی دیگر سایپا بوده و قرار است خودرو مورد نظر با عنوان سایپا تیدا در آینده به بازار کشورمان معرفی شود. آنطور که گفته می‌شود، اقدامات لازم جهت ثبت این نام در حال انجام بوده و احتمالا طی یک ماه آینده، لوگوتایپ تیدا منتشر خواهد شد.

سایپا تیدا - SAIPA TIDA خودرو جدید
سایپا تیدا – SAIPA TIDA

فعلا هیچ اطلاعاتی از سایپا تیدا در دسترس نیست. تنها داده موجود، تصویر تار شده فوق بوده که در لیست برنامه‌های سایپا دیده می‌شود.

درصورت کسب اطلاعات جدید، از پایگاه خبری چرخان منتشر خواهد شد

با ما، همراه باشید…

  670LT مک لارن؛ این بار سریع تر و سبک تر از قبل

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا