مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

هیوندای نسخه Inster Cross برای علاقمندان به طبیعت معرفی شد

هیوندای نسخه جدیدی از خودروی شهری خود را معرفی کرد که Inster Cross نام دارد. همانطور که از نام این مدل پیداست، این کراس‌اوور نه تنها برای شهر، بلکه برای خارج از شهر نیز مناسب است. این مدل از همان باتری و تنظیمات درایو مشابه مدل استاندارد خود بهره می‌برد.

با این حال، هیوندای نسخه Inster Cross با چند ویژگی اضافی ساخته شده تا تجربه سواری بهتری را به ارمغان بیاورد. این مدل به سپرهای جلو و عقب پهن و مستطیلی‌شکل مجهز شده و چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی هستند. یکی از دلایلی که کمپانی از این نوع چرخ‌ها استفاده کرده این است که رانندگی در زمین‌های ناهموار و سخت آسان‌تر بوده و محافظت بالایی وجود داشته باشد.

ریل‌های سقف نیز به صورت استاندارد برای مدل‌ها در نظر گرفته شده‌اند و همچنین می‌توانید از سبد روی سقف برای قرار دادن وسایل و چمدان‌ها و غیره استفاده کنید. هیوندای اعلام کرد که علاوه بر رنگ‌های معمولی، Inster Cross با یک رنگ خاص مات به نام Amazonas Green عرضه می‌شود. البته کابین نیز دارای ترکیب رنگی ویژه‌ای با جزئیات زرد لیمویی و پارچه خاکستری رنگ خواهد بود.

خودرو طراحی جالبی دارد و با چراغ‌های به هم پیوسته در عقب که در میان آن لوگوی هیوندای قرار دارد، ترکیب جذابی ساخته است. اولین چیزی که در یک نگاه به خودرو متوجه آن خواهید شد، رنگ جذاب سبز رنگ بدنه است. هنوز اطلاعات زیادی وجود دارد که از هیوندای نسخه Inster Cross منتشر نشده است. در نهایت باید اشاره کنیم که تولید Inster Cross تا پایان امسال در یکی از کارخانه‌های هیوندای در کره جنوبی آغاز خواهد شد. در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر می‌شود.

  شاسی بلند جدید زوتی را ببینید!

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا