مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

چری جتور شانهای T2 AWD آفرودی به زودی به بازار می‌آید

چری جتور شانهای T2 AWD آفرودی در اصل نسخه پلاگین هیبریدی جتور تراولر است که قرار است به طور رسمی در تاریخ 21 اکتبر به بازار عرضه شود. این خودرو می‌تواند به صورت برقی 208 کیلومتر برد فراهم کند و در حالت کلی نیز 1400 کیلومتر برآورد می‌شود. نسخه دو چرخ محرک شانهای T2 در آوریل گذشته معرفی شده بود و قیمت آن حدود 224,900 یوان (31,700 دلار) پیش‌بینی می‌شود.

خوب است بدانید که 6,993 دستگاه جتور شانهای T2 در سپتامبر فروخته شده بود. ظاهر آن نسبت به نسخه دو چرخ محرک تغییر چندانی نداشته و فرم مربعی‌شکل خود را حفظ کرده است. لوگوی جتور در جلو روشن می‌شود، لاستیک زاپاس خارجی و چراغ‌های عقب عمودی نیز مانند نسل قبل در این مدل نیز حضور دارند.

همچنین انتظار می‌رود که درب برقی عقب نیز در این مدل وجود داشته باشد. لوگوی C-DM در پایین سمت راست حضور دارد و نشان‌دهنده این است که با یک مدل پلاگین هیبریدی روبرو خواهیم بود.

انتظار داریم نسخه AWD ابعاد مشابهی با نسخه دو چرخ محرک با ابعادی برابر با 4785/2006/1875 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2800 میلی‌متر داشته باشد.

ظرفیت بکسل 1600 کیلوگرم خواهد بود. سیستم هیبریدی پلاگین شامل یک موتور 1.5 TGDI و سه موتور الکتریکی است که قدرت 455 کیلووات (610 اسب بخار) توسط یک گیربکس DHT سه سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گشتاور به 920 نیوتن‌متر می‌رسد، جالب است بدانید که نسخه دو چرخ محرک جتور شانهای T2 می‌توانست 280 کیلووات (375 اسب بخار) قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. هنوز ویژگی‌های باتری مشخص نشده است.

قفل دیفرانسیل عقب و چندین حالت رانندگی هوشمند شامل استاندارد، ورزشی، برف، گل، شن، سنگی و… بهترین تجربه رانندگی را در شرایط جاده‌ای مختلف به وجود می‌آورند. در کابین خودرو، یک کلاستر LCD 10.25 اینچی، یک صفحه نمایش مرکزی چرخان 15.6 اینچی با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8155، خروجی‌های تهویه مستطیلی‌شکل و… حضور دارند. در آینده اطلاعات بیشتری از این مدل منتشر می‌شود پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  بهترین و بدترین خودروهای تولید داخل مشخص شدند (مهر 97)

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا