مکمل بنزین
گوناگونخبر

منتظر کوپه لوکس و 6 متری مرسدس بنز باشید!

مرسدس بنز، این غول خودروسازی دنیا، بار دیگر خبر ساز شده و به‌نظر می‌رسد درحال آماده سازی خود برای عرضه یک خودروی کوپه فوق‌العاده لوکس و متفاوت است. اما این تفاوت چیست؟ این شرکت به تازگی از طریق حساب کاربری رسمی خود در توییتر، پیامی را به همراه یک عکس ارسال کرده که نشان می‌دهد این کوپه جدید از نظر ابعاد بسیار بزرگ است به طوریکه در توییت ارسالی صراحتا به طول 6 متری آن اشاره شده است!

587682

همانطورکه مشاهده می‌کنید مرسدس به جزئیات زیادی در این عکس اشاره نکرده و فقط یک طرح کوپه قرمز رنگ با پس زمینه مشکی را در آن به تصویر کشیده شده است. اگرچه اطلاعات خیلی کمی در این باره وجود دارد، اما هفته آینده و درخلال نمایشگاه  Pebble Beach Concours d’Elegance که در کالیفرنیا آمریکا برگزار خواهد شد، مطمئنا اطلاعات کاملتری از این نسخه جدید و ویژه بدست می‌آید. بنابراین امیدواریم مرسدس بنز جزئیات فنی کامل آن را تشریح کند. حدس بسیاری از کارشناسان این است که یک پیشرانه 12 سیلندر حجیم در قلب این خودروی عظیم الجثه قرار خواهد گرفت.

587687

به‌نظر می‌رسد مرسدس بنز با ارسال این پیام قصد داشته به‌نحوی رولزرویس و بنتلی را از این موضوع مطلع کند که این شرکت هم می‌تواند یک خودروی کوپه غول پیکر و با طراحی کلاسیک را تولید کند که در آن به اجزای لوکس توجه ویژه‌ای شده باشد. در حال حاضر مرسدس بنز کوپه S کلاس یکی از جذابترین تولیدات این شرکت محسوب می‌شود اما نمی‌توان آن‌را رقیب مستقیم محصولات ساخته شده توسط این دو شرکت اشرافی انگلیسی به‌حساب آورد.

587685

بنابراین انتظار می‌رود مرسدس از پلتفرم دیگری به غیر از سری S‌ استفاده کند. نزدیکترین گزینه محتمل، برند میباخ است. تولید یک خودروی کوپه از مرسدس بنز با زبان طراحی خاص میباخ، به نظر جالب می‌رسد. البته این خودروساز آلمانی پیش از این کلاس S ‌میباخ را جزء تولیداتش داشته که یک خودروی سدان لوکس است. اگر حدس و گمان ما درست باشد، پس باید منتظر یک s کلاس کوپه لوکس با برند میباخ باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا