مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراری نسخه سریعتری از مدل مسابقه‌ای FXXK را تولید می‌کند

یکی از خودروهای مسابقه‌ای بسیار توانمند و پرسرعت که همیشه در پیست مسابقات به دلیل عملکرد خیره کننده‌اش مورد تمجید کارشناسان قرار می‌گیرد، فراری FXXK نام دارد. حالا گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند این خودروساز ایتالیایی قصد دارد یک مدل پرسرعت‌تر از این نسخه ویژه بسازد. آقای انریکو گالیرا، مدیر تجاری شرکت فراری، در مصاحبه اخیر خود درباره FXXK صحبت کرده و اینکه طراحی نهایی نسخه جدید آن تقریبا به پایان رسیده و تیم متخصصان به زودی اصلاحات جدید را برروی پلتفرم اصلی پیاده سازی خواهند کرد.

586780

براساس جزئیات بدست آمده، این تیم تخصصی سعی کرده به‌طور ویژه از تکینیک‌هایی استفاده کند تا این خودرو عملکردی به مراتب سریعتر از قبل داشته باشد. مورد بعدی که فراری به آن فکر می‌کند مسئله فروش آن است که آیا خریدار تمایل دارد به ازای این بهبود عملکردی، مبلغ بسیار بالاتری را نسبت به نسخه قبلی پرداخت کند یا نه. البته نظر کارشناسان برروی این موضوع مثبت است چراکه تجربه نشان داده وقتی فراری دست به یک ارتقاء، مخصوصا در نسخه‌های ویژه با تولید محدود می‌زند، اکثر مشتریان نسبت به آن نظر مساعدی پیدا می‌کنند.

586784

نماد FXXK به قدری خاص است که حتی شنیدن آن نیز می‌تواند به‌خوبی رویای سرعت را برای طرفداران تداعی کند. پیش از این شایعاتی وجود داشت که دیگر خبری از توسعه این خط محصول توسط فراری وجود نخواهد داشت اما صحبت‌های اخیر آقای گالیرا نشان داد که این نماد همچنان زنده است و با یک برنامه‌ریزی جدی به سمت آینده حرکت می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا