Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سانگ‌یانگ کوراندو با موتور دیزلی وارد بازار انگلستان شد

چند سالی می‌شود که در کشورمان شاهد حضور محصولات شرکت کره‌ای سانگ‌یانگ هستیم. سری جدید خودروهای عرضه شده توسط این شرکت از لحاظ طراحی ظاهری و همچنین آپشن‌ها، پیشرفت چشمگیری را نسبت به مدل‌های قبلی به‌نمایش گذاشتند. مدل نیو کوراندو که با عنوان “اصیل ماجراجو” در تیزرهای تبلیغاتی سطح شهر آنرا دیده‌ایم، حالا قرار است با مدل Korando LE و بهره‌مندی از یک پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری بعنوان یکی از تازه واردان بخش SUV ها، وارد بازار کشور انگلستان شود.

2016-ssangyong-korando-le-2

قیمت این خودرو برای مدل مجهز به جعبه دنده دستی 6 سرعته، 23 هزار دلار است و این درحالیست که قیمت مدل اتوماتیک با جعبه دنده 6 سرعته Aisin حدودا 24500 دلار تعیین شده است.

این پیشرانه جدید جایگزین مدل 2 لیتری قبلی شده و توانسته باتوجه به ارتقاء فنی، با استاندارد یورو 6 سازگار شود. کوراندو دیزلی جدید می‌تواند 175 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن برمتر گشتاور را تولید کند و مصرف سوخت ترکیبی آن چیزی در حدود 5.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. همچنین این خودرو از لحاظ سطح آلایندگی، به‌ازای هر کیلومتر رانندگی 139 گرم گاز دی اکسید کربن تولید می‌کند.

2016-ssangyong-korando-le-8

مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، آبی و سبز کهکشانی یکی را هنگام خرید سفارش دهند. ترکیب این رنگ‌ها با جلوپنجره و زه جانبی مشکی و همینطور رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی زیبا، مطمئنا نظر مساعد علاقه‌مندان را به خود جلب می‌کند. با ورود به کابین کوراندو، اولین چیزی که به‌خوبی خودنمایی کرده و به چشم می‌خورد، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با وضوح بسیار بالاست که به استریم صوتی مجهز شده است. در این بخش امکاناتی نظیر سیستم ناوبری TomTom، دوربین عقب، انواع ورودی خروجی‌ها مثل کارت حافظه، USB، AUX و HDMI در دسترس قرار گرفته‌اند. این خودروی شاسی بلند همچنین به سیستم تهویه اتوماتیک، شیشه‌های دودی، گرمکن صندلی‌های جلو، سنسور پارک دنده عقب و چراغ سوم ترمز از نوع LED مجهز شده است.

2016-ssangyong-korando-le-3

این خودروساز کره‌ای تمامی محصولات خود را در انگلستان تا 5 سال و با کارکرد نامحدود تحت پوشش گارانتی قرار داده که البته این شرایط برای قطعات مصرفی همچون دیسک و صفحه و ترمزها یک سال یا 20 هزار کیلومتر و رنگ بدنه و باتری هم 3 سال تعیین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.