مکمل بنزین
گوناگونخبر

موافقت اتحادیه اروپا با تسلا برای تولید باتری‌های 100 کیلووات ساعتی!

گزارش‌هایی رسیده مبنی‌بر اینکه کمپانی تسلا قصد دارد به‌زودی بسته‌های باتری با ظرفیت بالا را تولید و در محصولاتش استفاده کند. این گمانه‌زنی زمانی به واقعیت تبدیل شد که تولید باتری در ظرفیت 100 کیلووات ساعت برای محصولات اروپایی تسلا، توسط مقامات قانونگذار هلندی به تصویب رسید.

Telsa-Model-S-3

مدتی قبل و درماه مارس، با اینکه این خودروساز آمریکایی هیچ صحبت رسمی درباره تولید مدل جدید انجام نداده بود، اما یک هکر با نفوذ به سیستم اطلاعاتی این شرکت یک مارک و نشان جدید با عنوان P100D کشف کرده بود. این سرقت اطلاعت باعث شد تا حدس و گمان‌هایی در مورد تسلا برای ارائه مدل‌های جدید بوجود آید. این خبر جدید که از اتحادیه اروپا منتشر شده، تائید می‌کند بسته باتری 100 کیلووات ساعتی می‌تواند رنج پیمایش مصافت را تا 613 کیلومتر افزایش دهد. همچنین تخمین زده می‌شود که مدل‌های P90 تسلا که در اروپا حضور دارند، با استفاده از این پک‌های جدید به سادگی 509 کیلومتر مسافت را با یکبار شارژ طی خواهند کرد.

Telsa-Model-S-2

از طرفی این موقعیت بدست آمده یک فرصت عالی برای مدل‌های S و X تسلا می‌باشد تا از باتری‌های جدید بهره‌مند شوند. بنابراین مشتریان می‌توانند هنگام سفارش خودروی خود، بعنوان یک آپشن جدید این باتری‌ها را هم مدنظر داشته باشند. همچنین گفته می‌شود نسخه P100D که به این سیستم مجهز شده، با قدرتی معادل 800 اسب بخار، از تمامی محصولات تولیدی تسلا سریعتر خواهد بود. اگرچه زمان دقیق عرضه این باتری ظرفیت بالا اعلام نشده ولی مطمئنا در محصولات تولیدی سال آینده از آن استفاده می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا