مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاید پیکاپ جدید تسلا این شکلی باشد!

همیشه شایعاتی که در مورد شرکت تسلا وجود دارد، در نوع خود جالب و جذاب است. شاید ایده‌های کاملا متفاوت و بعضا تخیلی این شرکت باعث شده چنین طرز فکری بین علاقه‌مندان ایجاد شود. مطمئنا همانقدر که مردم از این شایعات لذت می‌برند، شخص ایلان ماسک هم بعنوان رئیس و مغز متفکر تسلا، از آنها مستفیض می‌شود. مدتی پیش بود که آقای ماسک جزئیات کاملی از برنامه بلندمدت تسلا را تشریح کرد. شاید مهمترین بخش آن به تصمیمات تسلا برای تولید وسایل نقلیه کاملا متفاوت و ورود به حوزه‌های جدید مربوط می‌شد.

588188

ابراز علاقه‌مندی برای تولید مینی‌بوس، پیکاپ و کامیون از طرف تسلا مطمئنا برای بسیاری از مردم جالب است و این روزها خبرهای متفاوتی از این تصمیمات به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین اقدام یک وب سایت ایتالیایی با عنوان OmniAuto، تصاویری را ارائه کرده و مدعی شده که احتمالا خودروی پیکاپ جدید تسلا این شکلی باشد! چیزیکه این تصاویر خروجی نشان می‌دهند، الگو برداری مستقیم از پیکاپ معروف هوندا Ridgeline برای قسمت پشت و ترکیبی از مدل‌های S‌ و X تسلا برای قسمت جلوی این خودروی جدید است. از زمان اعلام برنامه جدید این شرکت، طرح‌های متفاوتی برای مدل‌های جدید منتشر شده و مطمئنا تا زمان عرضه محصول نهایی، بازهم شاهد این نوع هنرنمایی‌ها خواهیم بود.

588193

کمپانی تسلا از سال 2008 میلادی به بعد، یعنی همزمان با ارائه مدل رودستر، پیشرفت بسیار چشمگیری را تجربه کرده است. این شرکت دو مدل خودروی متفاوت را تولید می‌کند و مدل سوم هم قرار است به زودی وارد بازار شود. از طرفی این شرکت درکنار توسعه مدل‌های جدید، اخیرا به فکر بالابردن میزان تولیدات خود افتاده است زیزا با رشد بسیار بالای تقاضا برای محصولات خود مواجه می‌باشد. ایده تولید خودروی پیکاپ تمام برقی نشان می‌دهد که محبوبیت این خودروساز به قدری بالا رفته که حالا نوبت ورود به حوزه های جدید است. شاید موفقیت یا شکست این پروژه به‌طور مستقیم به عرضه مدل سوم و همچنین ادامه تولید مدل x و مدل S مرتبط شود. به‌هرحال باید حداقل 5 سال دیگر منتظر باشیم تا این برنامه‌ها به‌مرحله عمل برسند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا