مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی عرضه جهانی محصول شاسی‌بلند خود را تا سال ۲۰۱۹ چند برابر می‌کند!

لامبورگینی قصد دارد تولید محصول جدید خود را تا سال ۲۰۱۹ به 7000 دستگاه در سال افزایش دهد. همچنین براساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت، هدف آنها حفظ بازار فروش محصولات سوپراسپرت خود مانند هوراکان و آونتادور است. مدیرعامل جدید لامبورگینی که جایگزین استفان وینکلمن شده، انتظار دارد علاوه بر گسترش بازار خودروی SUV این کمپانی، تولید و فروش سوپراسپرت‌های لامبورگینی نیز به ۳۵۰۰ دستگاه در سال افزایش پیدا کند.

lambo-suv-worldwide-sales-projection-7

شاسی‌بلند اوروس که قرار است از سال ۲۰۱۸ عرضه شود، با قیمت پایه ۲۰۰.۰۰۰ دلار قابل سفارش است. همچنین لامبورگینی به‌دنبال تسخیر بخش بیشتری از بازار ایالات متحده بوده و رئیس جدید این شرکت نیز به این موضوع اشاره داشته است. همچنین وی گفت، ما برای پیروزی در این بازی بزرگ باید بخش فروش خود را تقویت کنیم و بزودی به تعداد شعبه‌های لامبورگینی در جهان افزوده خواهد شد. در حال حاضر از تعداد ۱۳۲ نمایندگی لامبورگینی در جهان، ۳۰ درصد عاملیت فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در آمریکا قرار دارند. اگر چه تا زمان مشاهده شاسی‌بلند لامبورگینی در خیابان‌ها زمان زیادی باقی مانده اما تا سال ۲۰۲۰ این خودرو با پیشرانه هیبریدی و یا تمام الکتریکی نیز تولید خواهد شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا