مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از هاچ‌بک پژو 308 فیس‌لیفت!

پژو در حال آماده‌سازی نسخه  فیس‌لیفت هاچ‌بک پژو 308 است. تصاویری که می‌بینید آزمایش نسخه هاچ‌بک پژو 308 در جنوب اروپا را نشان می‌دهد که با استتاری کم و نه چندان پیچیده در حال تردد است!

مهندسان پژو قسمت‌هایی از پیشانی نسخه فیس‌لیفت پژو 308 را پنهان کرده‌اند، که به لطف تابش نور خورشید می‌توان اطلاعاتی از این قسمت به دست آورد. در نسخه فیس‌لیفت پژو 308 شاهد ارتقاء نسبی چراغ‌های جلو، تغییر شکل بدنه در اطراف جلو پنجره‌ای و تغییر شکل اندکی در سپر جلو هستیم.

peugeot-308-refresh-spy-shots

انتهای خودرو هیچ تغییری نسبت به نمونه قبلی پژو 308 نداشته است؛ اما تا زمان معرفی و عرضه نسخه نهایی، احتمالا تغییراتی در این قسمت اعمال خواهد شد. بنابر این زمانی که نسخه فیس‌لیفت هاچبک پژو 308 به فروش برسد؛ ما شاهد تغییر در چراغ‌ها و سپر عقب این خودرو خواهیم بود.

peugeot-308-refresh-spy-shots2

ظاهر جدید پژو 308 این سوال را به وجود می‌آورد که آیا تغییرات به وجود آمده تنها مربوط به ظاهر پژو 308 می‌شود؛ یا اینکه مشخصات فنی پژو 308 هم تغییر کرده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هنوز چیزی مشخص نیست؛ اما احتمالا میزان مصرف سوخت پژو 308 بهبود یافته و ما نباید منتظر ویژگی  جدیدی باشیم.

peugeot-308-refresh-spy-shots3

از آنجایی که به‌روزآوری صورت گرفته در خودروی پژو 308 کامل و جامع نیست؛ ما خیلی زود شاهد معرفی و عرضه این خودرو خواهیم بود و به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی پاریس از آن رونمایی خواهد شد و در اوایل سال 2017 شاهد عرضه و فروش گسترده آن خواهیم بود.

peugeot-308-refresh-spy-shots1

پژو 308 جزء بهترین خودروهای اروپایی در سال 2014 بوده و رقیبی سرسخت برایI3 BMW و تسلا مدل S به شمار می‌رود. هاچبک پژو 308 توانسته، مرسدس‌بنز کلاس S را به چالش بکشد و در نظر سنجی‌ها با آن برابری کند.

گروه خودروسازی پژو سیتروئن در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای حضور مجدد در بازار ایالات‌متحده امریکا است. ورود پژو به امریکا ابتدا با به وجود آوردن خدماتی مانند اشتراک خودرو آغاز شده و در نهایت به فروش گسترده محصولات ختم می‌شود. از آنجا که روند حضور مجدد پژو در ایالات‌متحده بسیار کند و آهسته است؛ ما انتظار نداریم که نسخه فیس‌لیفت پژو 308 به این زودی‌ها در ایالات‌متحده عرضه شود و احتمالا خودروهای الکتریکی پژو که در آینده‌ای نچندان دور تولید و عرضه خواهند شد در بازار ایالات‌متحده آمریکا به فروش خواهند رسید.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا