مکمل بنزین
خبر

خودروی برقی عجیب و غریب ۱۵۰۰۰ دلاری!

این خودرو تمام برقی وارد بازار شده، از نظر طراحی متفاوت از دیگر خودروهای برقی است. سولو (Solo) ساخته کارخانه کانادایی الکترا‌مکانیکا دارای سه چرخ با قابلیت جابجایی یک سرنشین است. هدف طراحی این خودرو برای جایگزینی دیگر مدل‌های خودرو نیست بلکه مکملی برای رفت وآمد‌های فردی تولید شده‌است، پس نگاهی به این خودرو کوچک می‌اندازیم.

charge-time-for-the-solo-varies-on-the-voltage-of-your-charger-with-a-220v-charger-it-takes-about-three-hours-to-refuel-with-a-110v-charger-it-takes-about-six-hours-to-fully-charge

شاسی این خودرو از فیبر کربنی ساخته شده که وزن فوق‌العاده سبک و سرعت جابجایی را به این وسیله نقلیه می‌دهد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن تنها ۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

the-solo-has-a-161-kwh-lithium-ion-battery-giving-it-a-range-of-about-100-miles-per-charge-which-should-be-plenty-of-range-to-cover-your-daily-commuting-needs-and-any-errands-you-have-around-town

سولو با باتری لیتیومی ۱۶.۱kWh می‌تواند ۱۰۰ مایل را با یک بار شارژ بپیماید که جوابگوی مسافرت‌های روزانه درون‌شهری هست. برای شارژ آن می‌توان ولتاژهای متفاوت را استفاده کرد و با برق ۲۲۰ ولت ۳ ساعت یا ۱۱۰ ولت ۶ ساعت زمان می‌برد تا کامل شارژ شود.

inside-the-solo-theres-a-lcd-digital-instrument-panel-the-display-shows-you-various-information-including-how-many-amps-you-are-using-the-speed-the-charge-the-temperature-and-mileage

داخل این خودرو LCD دیجیتالی نصب شده که اطلاعاتی مانند سرعت، شارژ، دما و کیلومترشمار را نشان می‌دهد. پنجره‌های برقی، دوربین عقب خودرو، درب‌های بدون کلید برای ورود، بلوتوث و پورت USB برای اتصال به گوشی‌ هوشمند از امکانات این خودرو است. سولو در چهار رنگ سفید، قرمز، مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

the-solo-is-available-in-white-red-black-or-silver

جمعه هفته قبل ۱۵۳۰۰ دلار آمریکا قیمت گذاری‌شده که می‌توانید در وب‌سایت این کارخانه با بیعانه ۲۵۰ دلار این خودرو را برای خودتان سفارش بدهید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا