مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری فولکس‌واگن و آئودی با غول‌های فناوری چین!

کمپانی فولکس‌واگن، صاحب امتیاز برند لوکس آئودی؛ موافقت خود را برای همکاری با گروه‌های فن‌آوری و اینترنتی چینی، برای ارائه بهتر خدمات دیجیتالی در بزرگترین بازار خودرویی جهان اعلام کرده است.

بر این اساس آئودی و فولکس‌واگن با شرکای چینی خود از جمله فاو، بایدو، علی بابا و… قراردادهایی را به امضاء رسانده‌اند که به گفته مسئولان آئودی به این زودی‌ها اطلاعات بخش مالی این قراردادها فاش نمی‌شود.

Audi

رسوایی فولکس‌واگن در ارائه غلط میزان انتشار آلایندگی‌ خودروهایش؛ این شرکت را تا مرز نابودی پیش برد؛ ولی اکنون این کمپانی برای جبران گذشته خود راه حل را  توسعه خدمات دیجیتالی برای رانندگان می‌داند.

چند روز پیش مدیرعامل فولکس‌واگن در مصاحبه‌ای گفته بود که حفظ ارتباط میان راننده و خودرو برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و متاسفانه رسوایی اخیر باعث توقف مذاکرات ما با گوگل و اپل شد و ما را از مسیر برنامه‌ریزی‌های خود دور کرد.

براساس توافقات صورت گرفته؛ آئودی و کمپانی Baidu با هدف بهبود استفاده رانندگان از برنامه‌های هوشمند تلفن همراه در داخل خودرو با یکدیگر همکاری خواهند کرد. کمپانی علی‌بابا نقشه‌های سه بعدی و ترافیکی را برای خودروهای فولکس‌واگن و آئودی تهیه می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا