مکمل بنزین
گوناگونخبر

بنا به گزارش ها اپل به مک لارن چشم دوخته!

3-mso-570gt-1

آیا اپل با مالکیت کارخانه‌های خودرو به این صنعت وارد خواهد شد؟ حرف و حدیث‌های زیادی درباره اینکه اپل در نظر دارد مک‌لارن را خریداری کند یا همکاری نزدیکی با این کارخانه انگلیسی خواهد داشت در میان است. در چهارشنبه گذشته Financial Times بر اساس منابعش اعلام کرد که گفتگو بین اپل و مک‌لارن چندین ماه قبل انجام شده است.

4-mso-570gt

اما این کارخانه انگلیسی تولید کننده خودروهای اسپرت با سکوت کردن این موضوع را نفی کرده، به جایش غول تکنولوژی در کالیفرنیا گفته به تکنولوژی مک‌لارن و تجربه تولید خودروهای آلومینیومی و کربن فیبر چشم دوخته است. مک‌لارن تکنولوژی‌های مختلف، جدای از تجارت خودرو جاده‌ایی، مانند راه‌ حل هایی که اپل به دنبال آن‌ها است را به کار برده که همین به شایعه همکاری آنها دامن می‌زند.

5-mso-570gt

این اخبار همکاری بعد از انتشار گزارشی از نیویورک تایمز و دیگر انتشارات که اشاره کرده‌ بودند اپل چندین متخصص در صنعت خودرو را اخراج و پروژه در دست را دوباره از نو شروع کرده است. بر اساس منابع FT برآورد شده که ارزش مک‌لارن چیزی مابین ۱ تا ۱.۵ میلیارد پوند ( ۱.۳ الی ۱.۹۵ میلیارد دلار آمریکا) هست. داستان اپل و مک‌لارن از چهارشنبه گذشته شروع شده و قطعا خبر گذاری‌ها آن را دنبال خواهند کرد.

2-mso-570gt

اطلاعات بیشتر: افراد Jalopnik به طور رسمی همکاری این دو کارخانه را اعلام کرده‌اند ولی سکوت مک‌لارن و دوری از هر نوع بحث درباره این موضوع، باعث می‌شود که گمانه‌های خرید این کارخانه توسط اپل درست به نظر نرسد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا