مکمل بنزین
گوناگونآموزشخبر

در پرواز بعدی کدام صندلی هواپیما را برای آرامش و سکوت بیشتر انتخاب کنیم؟

کنار پنجره یا کنار راهرو، جلو یا عقب، همه افراد سلایق متفاوتی را برای انتخاب صندلی در هواپیما دارند. اگر به دنبال پرواز آرام و ساکت هستید باید این نصیحت خلبان را برای انتخاب صندلیتان به کار ببرید.

dscf1595

بنا به اظهار نظر یکی از خلبان‌های خط هوایی JetBlue بهترین صندلی برای داشتن آرامش و سکوت صندلی‌های جلوتر از بال‌های هواپیما است. در بیشتر هواپیماها موتورها در زیر بال‌ها قرار دارند و نشستن جلوتر از بال همانند این است که شما پشت به بلندگو نشسته‌اید. تمام صداهای موتور و هوای آشفته از بال‌ها شروع و به انتهای هواپیما می‌رود، پس برای سفر با آرامش خاطر، صندلی‌های جلو نزدیک به کابین خلبان را انتخاب کنید.

dscf1596

اگر حالت تهوع به شما در بلند شدن و نشستن هواپیما دست می‌دهد، صندلی‌های جلو نزدیک به بال هواپیما و در کنار پنجره برای دیدن مسیر و لذت بردن از آن بهترین مکان برای شما خواهد بود، هم چنین اگر بودجه کافی برای سفرهای طولانی مدت (بین قاره‌ای) دارید، پیشنهاد ما صندلی‌های فرست کلاس برای آرامش بیشتر شماست.

سفر خوبی داشته باشید!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا