مکمل بنزین
گوناگونخبر

پلیس نیویورک از خودروهای اسمارت به جای موتورسیکلت های سه چرخ استفاده خواهد کرد!

اگر در نیویورک بوده‌ یا در آنجا زندگی می‌کنید، احتمال دارد پلیس‌هایی در سطح شهر که جریمه‌های پارک ممنوع را می‌نویسند با موتورسیکلت‌های سه‌چرخ دیده باشید. به زودی این افسران پلیس خودروهای جدید اسمارت را خواهند راند. کارخانه اسمارت آمریکا اعلام کرده ۱۰۰ دستگاه از خودروهای دو سرنشین را به پلیس نیویورک به زودی تحویل خواهد داد و ۱۵۰ دستگاه خودروی دیگر را هم از این اداره سفارش گرفته که به معنای جایگزین کردن این خودروها با موتورسیکلت‌های سه چرخه است.

imageshandler-ashx-2

بالاخره کارخانه اسمارت آمریکایی مشتریی برای این خودروها پیدا کرده که جای امیدواری برای فروش این نوع خودرو است زیرا در بازار خودرو برای شهروندان خودروهای اسمارت فروش چندانی نداشته‌اند. ویژگی‌های این خودرو دو سرنشین که موتورسیکلت‌های سه چرخ نداشتند، تهویه هوا و فضای مناسب برای نوشتن برگه‌های جریمه در داخل کابین و در طراحی خارجی چراغ‌های هشدار بالای سقف به رنگ آبی و سیستم رادیو پلیس است.

imageshandler-ashx-4

یکی از ماموران پلیس نیویورک اعزامی به محله چینی‌ها درباره خودرو اسمارت این چنین گفت: این خودروها جا دارتر از خودروهای قبلی است و هم‌چنین شهروندان هم ابراز علاقه به زیبایی این خودروها در سطح شهر کرده‌اند. تجربه استفاده از این خودروها در شهر نیویورک باعث می‌شود شهرهای بزرگ و پرجمعیت از این نوع خودروها در شهرهایشان استفاده کنند.

imageshandler-ashx-3

این خودرو دارای موتور سه سیلندر ۱.۰ لیتری، توان خروجی ۸۹ اسب بخار، گشتاور ۱۰۰ پوند-فوت و جعبه دنده دستی ۵ سرعته، با ابعادی به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب برابر ۲.۷، ۱.۶ و ۱.۵ متر است؛ اسمارت دو سرنشین قیمتی حدود ۱۵۴۰۰ دلار دارد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا