مکمل بنزین
گوناگونخبر

برگزاری جلسات کاری خاص در ون لوکس و متفاوت براباس!

براباس یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه تیونینگ خودرو بوده که تا به امروز محصولات جذاب و متعددی را تحت عمل جراحی قرار داده است. این شرکت که به صورت تخصصی برروی محصولات کمپانی مرسدس، اسمارت و مایباخ متمرکز شده، اینبار یک خودروی متفاوت از این گروه را هدف گرفته است. امروزه کسب و کارها به قدری مهم شده که حتی در حال حرکت و جابه‌جایی هم نباید زمان را برای گرفتن تصمیمات از دست داد، به همین دلیل براباس دست برروی ون اسپرینتر (Sprinter) مرسدس بنز گذاشته تا یک خودروی فوق‌العاده لوکس را برای برگزاری جلسات کاری خاص مهیا کند.

brabus-vip-conference-lounge4

این ون لوکس که با عنوان “سالن کنفرانس VIP” نامگذاری شده، مبتنی‌بر جدیدترین نسخه اسپرینتر طراحی شده و با امکاناتی فراتر از انتظار پا به میدان گذاشته است. اگر نگاهی به ظاهر این خودرو بیاندازیم، باید از موارد جدیدی همچون بدنه کاملا سفارشی، چراغ‌های مجهز به سیستم زنون دوتایی (bi-xenon)، چراغ‌های دی‌لایت LED، رینگ‌های 18 اینچی، آینه‌های پیشرفته مجهز به گرم کن و موارد متعدد دیگر صحبت کنیم.

brabus-vip-conference-lounge

اما اوج تغییرات انجام شده که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، مربوط به فضای داخلی این ون می‌باشد. در این قسمت می‌توان به موارد جذابی همچون صندلی‌هایی با روکش چرمی و مجهز به سیستم گرم کن و سرد کن در تمام ردیف‌ها، پوشش چرمی آلکانتارا برای قسمت‌های مختلف، چراغ‌های LED مخفی و قابل تنظیم، یک تبلت 10 اینچی پیشرفته و یخچال کوچک و قابل حمل برای نگهداری نوشیدنی‌ها اشاره کرد.

brabus-vip-conference-lounge2

همچنین دودستگاه تلویزیون در ابتدا و انتهای ون نصب شده که به سیستم اپل TV و دستگاه پخش بلوری مجهز شده‌اند تا تمامی نیازهای مرتبط با پخش چند رسانه‌ای را بدون مشکل پوشش دهد. از آنجائیکه این ون به‌صورت ویژه برای تشکیل جلسات کاری و حضور افراد پرمشغله طراحی شده، براباس یک میز کنفرانس جمع شونده و متحرک را برای آن درنظر گرفته است. علاوه براین دسترسی به 6 پورت USB هیچ نگرانی را از بابت اتمام باتری دستگاه همراه باقی نمی‌گذارد چراکه به واسطه بهره‌مندی این خودرو از سیستم اینترنت داخلی پرسرعت، برقراری ارتباطات و وبگردی باعث اتمام باتری در جابه‌جایی‌های طولانی مدت خواهد شد.

brabus-vip-conference-lounge1

برای اینکه حداکثر حس راحتی برای سرنشینان فراهم شود، دریچه‌های تهویه هوای اضافی در داخل کابین تعبیه شده‌اند که می‌توان برای دستیابی به یک هوای بهینه و مطلوب، تمامی آنها را از راه دور تنظیم و کنترل نمود. از طرفی برای اینکه درحین حرکت تکان‌های کابین به حداقل ممکن برسند و مزاحمت زیادی برای جلسه ایجاد نشود، براباس از سیستم تعلیق بادی در این ون استفاده کرده است. اما برای این امکانات سطح بالا و لوکس باید هزینه زیادی را متحمل شد به طوریکه قیمت ون براباس 252 هزار دلار تعیین شده که حدودا 60 هزار دلار از مدل سدان فوق لوکس مرسدس میباخ S600 گرانتر می‌باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا