Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رکورد تعداد وسایل نقلیه صادر شده جنرال موتورز به چین!

بازار خودرو چین درحال افزایش وسایل نقلیه جنرال موتورز است بطوریکه در ماه سپتامبر گذشته این کارخانه تعداد محصولات صادر شده به چین را اعلام کرد. ماه گذشته برندهای جنرال موتورز کادیلاک، بیوک و شورلت به همراه صنعت‌های خودرو وارد کننده چین مانند Wuling و بااوجون ۳۴۳۷۷۳ دستگاه خودرو که ۱۶ درصد بیشتر از ماه سپتامبر ۲۰۱۵ بود را تحویل مردم چین دادند.

2016-buick-envision-3

کادیلاک بیشترین وسیله نقلیه به تعداد ۱۲۵۳۹ دستگاه با ۶۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته را صادر کرد که در سه ماهه گذشته فروش خودروهای این کارخانه ۵۰ درصد در چین افزایش یافت. کارخانه بیوک با رشد ۲۳ درصدی ۱۰۸۳۲۵ دستگاه را تحویل داده که بیوک Excelle GT فروش بالایی داشته؛ شاسی‌بلند Envision این کارخانه در سپتامبر گذشته با فروش بالا محبوبیت خود را در چین نشان داد به طوریکه ۱۸۵۱۸ دستگاه آن با رشد بیش از ۷۰ درصد به این کشور تحویل داده شد.

2017-cadillac-xt5-17

شورلت، دیگر کارخانه آمریکایی توانست ۵۲۹۳۲ دستگاه در این کشور به فروش برساند که رشد ۲.۶ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد، هم‌چنین این کارخانه انتظار فروش بیشتر مدل Equinox را در چین دارد. دو کارخانه Wuling و بااوجون به ترتیب ۱۰۸۲۲۵ و ۶۲۷۱۹ دستگاه خودرو را از جنرال موتورز ماه گذشته تحویل گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.