مکمل بنزین
گوناگونخبر

مسابقات فرمول E ماراتن یا دو ۱۰۰ متر؟!

سری مسابقات فرمول E در هنگ کنگ به پایان رسید و مانند گذشته بوئمی سوئیسی از رنو برنده این دور از مسابقات، نفر دوم دی گراسی برزیلی از آئودی و نفر سوم هیدفلد آلمانی از ماهیندرا شد. تیم بی‌ام‌و نتوانست مقامی بدست بیاورد و باعث شد هارولد کروگر در جشن ۱۰۰ سالگی این برند در کالیفرنیا در مصاحبه با بلومبرگ بیان کند ورود بی‌ام‌و به این مسابقات زمان می‌برد تا رشد کند و جایگاه خود را پیدا کند.

bmw-i8-all-electric-coming-6a

به نظر کروگر: مسابقات فرمول E یک دوی ماراتن واقعی است تا دوی ۱۰۰ متر؛ در ماراتن شما در ۳۰ کیلومتر آخر مسابقه می‌دانید که آیا برنده می‌شوید یا خیر. احتیاج به زمان برای جا افتادن و پیشرفت هست و یکی از استراتژی‌های تیم بی‌ام‌و سرمایه‌گذاری در قسمت خودروهای برقی است.

bmw-i8-47

این برند قصد تولید ۱ میلیون وسیله نقلیه الکتریکی تا سال ۲۰۲۰ دارد (چیزی در حدود ۳ سال آینده). مهم‌ترین وسیله برقی بی‌ام‌و که نمونه‌های مختلفی از آن تولید خواهد شد نسل بعدی سری ۳ خواهند بود. این مدل با تاییدیه سرپرست بی‌ام‌و طراحی CLAR و موتور برقی آن با بسته باتری ۹۰ کیلوواتی قدرت پیمایش حدود ۴۸۲ کیلومتر (۳۰۰ مایل) را خواهد داشت. در نهایت این مدل رقیب واقعی با مدل ۳ تسلا خواهد بود.

bmw-i8-all-electric-coming-4

دور بعدی مسابقات فرمول E در مراکش ۱۲ نوامبر برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید آیا تیم بی‌ام‌و می‌تواند مقامی بدست آورد یا خیر.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا