مکمل بنزین
گوناگونخبر

جنسیس G80، همچنان برفراز قله ایمنی!

برند جنسیس یکی از مهمترین موفقیت‌ها برای کمپانی کره‌ای هیوندای برای ورود به بخش خودروهای لوکس محسوب می‌شود. هرچه از زمان معرفی شدن این برند می‌گذرد و مدل‌های جدیدی تحت آن روانه بازار می‌شوند، محبوبیت آن در بین علاقه‌مندان افزایش می‌یابد. یکی از مدل‌های پرسرو صدا و جذاب جنسیس، G80 نام دارد که اخیرا براساس گزارشات منتشر شده، مدل جدید آن هم موفق به کسب حداکثر امتیاز در بخش ایمنی شده است. مدل 2017 این خودرو، قرار است فقط با برند مستقل جنسیس عرضه شود و چون اساسا با مدل “هیوندای – جنسیس” تولید شده قبلی یکی است، طبق انتظارات تمامی موفقیت‌های قبلی در این زمینه برای آن تکرار شد.

2017-genesis-g80-iihs

این خودرو در بخش تست مقاومت در برابر چپ شدن (Rollover) و استحکام ساختار جلویی و کناری خودرو برای محافظت از سرنشینان در هنگام تصادف (Crashworthiness)، موفق شده حداکثر امتیاز ممکن، یعنی 5 ستاره ایمنی را از موسسه ملی امنیت ترافیک و بزرگراه‌ها (NHTSA) کسب کند. از طرف دیگر، موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) به دلیل کسب بهترین امتیاز ایمنی توسط جنسیس G80 در بخش‌هایی همچون، محافظت از سرنشینان و سیستم پیشگیری از تصادف، درجه +Top Safety Pick را به آن اعطا کرده است.

2017-genesis-g80-10

بعد از کسب این موفقیت‌ها، آقای اروین رافائل، مدیرکل برند جنسیس، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که “موضوع ایمنی سرنشینان اولویت بسیار مهمی است که در تمامی خودروهای جنسیس به آن توجه خاصی می‌شود و G80 هم به‌لطف بهره‌مندی از بالاترین سطح فناوری‌های ایمنی، از آن مستثنی نیست. درواقع ایمنی یک بخش جدایی ناپذیر از برند جنسیس است و متخصصان شرکت تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا تمام خواسته و نیازهای مشتریان در این زمینه به خوبی برآورده شوند.”

2017-genesis-g80-6

جنسیس G80 جدید به امکانات بسیار متنوع و کارآمدی در بخش ایمنی مجهز شده که از مهمترین آنها می‌توان به مواردی همچون سیستم ترمز کمکی اضطراری، سنسور تشخیص نقاط کور، سنسور و هشدار دهنده موانع، سیستم کمکی رانندگی بین خطوط و هشدار دهنده هوشمند تجاوز از خطوط، کروز کنترل تطبیقی و دوربین عقب اشاره کرد. همچنین بهره‌مندی از 9 عدد کیسه هوا، کمربندهای ایمنی از نوع پیش فعال، نور بالای کمکی چراغ‌های جلو و سیستم کمکی برای پارک خودرو بوسیله 8 حسگر التراسونیک، موارد دیگری هستند که مطمئنا در کسب حداکثر امتیاز ایمنی برای این خودرو نقش مهمی را داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا