مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی مدل امگراند مینی را جایگزین پاندا می‌کند!

به تازگی خبرهایی از کمپانی بزرگ جیلی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت تصمیم گرفته تا مدل پاندا را طی چند ماه آینده از خط تولید خود کاملا خارج و یک مدل جدید را جایگزین آن کند. براساس گزارشات منتشر شده، خودروی جدید امگراند مینی (Emgrand Mini) نام دارد و باتوجه به تغییرات کاملا گسترده در قسمت‌های جلویی و عقبی، یک فیس‌لیفت اساسی برروی مدل پاندا محسوب می‌شود.

geely-mini-1a-660x449

جیلی قرار است این محصول جدید را در نمایشگاه خودروی گوانگژو، که ماه آینده برگزار خواهد شد، به معرض دید عموم قرار دهد و فرآیند فروش رسمی آن را از سه ماهه اول 2017 آغاز کند. جالب است این خودرو که بواسطه شباهت ظاهری خود به خرس پاندا به این عنوان منصوب شده بود، ابتدا تحت برند GLEagle وارد بازار فروش شد و بعد از مدتی، ضمن حفظ نشان تجاری قبلی، به زیرمجموعه مستقیم برند جیلی اضافه شد. از لحاظ طراحی، مینی بسیار ارتقاء یافته و سپرهای بزرگ به‌کار رفته در کنار چراغ‌های مدرن، جلوه خوبی را ایجاد کرده‌اند. همچنین طرح دو رنگ و حاشیه‌های براق مه شکن‌های عقب، زیبایی این قسمت را دوچندان کرده است.

geely-mini-2-660x500

اما در مدل جدید ارائه شده مشخص است که جیلی از نشان تجاری جدیدش، که معرف زیرمجموعه امگراند بوده، برای مینی استفاده کرده است. مدل پاندا با قیمتی در حدود 36900 تا 49900 یوآن (5500 تا 7400 دلار) فروخته می‌شد که در چند روز اخیر به دلیل منتشر شدن اخبار بازنشسته شدنش، بسیار ارزانتر از این بازه قیمتی در حال معامله شدن است. قیمت امگراند مینی هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود حداکثر 10 درصد گرانتر از پاندا تعیین شود. در بخش پیشرانه، از همان نسخه‌های 1.0 و 1.5 لیتری پاندا برای مینی استفاده خواهد شد که به ترتیب قابلیت تولید 68 و 94 اسب بخار را دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا