مکمل بنزین
گوناگونخبر

وقتی رولزرویس فشن می‌شود!

زمانیکه صحبت از خودروسازی همچون رولزرویس به میان باشد، مطمئنا تصویری که در ذهن تداعی می‌شود، محصولاتی در اوج وقار و سرو سنگینی هستند. درواقع سبک تولیدات و محصولات این کمپانی از ابتدا تا به امروز به گونه‌ای بوده که صرفا کاربری‌های تشریفاتی و لوکس برای آنها قابل تصورند. اما به تازگی تیم طراحی این کمپانی با همکاری گروهی خبره و با الهام گرفتن از دنیای مد و فشن، نقش و نگار بسیار متفاوتی را برای مدل دوست داشتنی رولزرویس Dawn ایجاد کرده‌اند.

2016-rrdawnspecial-07

برای اجرای این پروژه، آقای گیلز تیلور، مدیر طراحی کمپانی رولزرویس، تیم‌های مختلفی که در زمینه طراحی مد و فشن، منسوجات و لوازم جانبی فوق لوکس مهارت بالایی داشتند را جمع آوری کرده تا یک نسخه بسیار خاص از مدل Dawn تولید شود. این طراحان پس از برگزاری جلسات متعدد گروهی به این نتیجه رسیدند که برای بدنه این خودرو از رنگ سفید کلاسیک، معروف به سفید آندلسی، درکنار رنگ آمیزی دستی خطوط کناره‌ها، استفاده شود. این خطوط با سه رنگ متنوع ارائه شده برای سقف پارچه‌ای و جمع شونده، هماهنگ شده‌اند.

2016-rrdawnspecial-01

سه رنگ متنوع و قابل سفارش برای این رولزرویس قرمز Mugello، آبی Cobalto و نارنجی Mandarin نام دارند که با انتخاب هریک از آنها، تزئینات و رنگ بندی داخل کابین هم تغییر می‌کند. آقای تیلور در خصوص طراحی این نسخه ویژه گفته: “مشتریان ما در مورد مد، تیپ و ظاهر بسیار حساس و دقیق هستند و درست همانند ایجاد یک ذائقه جدید در آنها برای انتخاب لباسی متفاوت، ما این ذائقه را با ایجاد نسخه‌ای متفاوت از یک خودرو برای آنها ایجاد کردیم. ترکیب طراحی مدرن با لوازم و امکاناتی بسیار لوکس، به بهترین شکل ممکن حس خاص بودن را منتقل می‌کند.”

2016-rrdawnspecial-03

در فضای داخل کابین از چرم طبیعی و بسیار باکیفیت در رنگ سفید و مشکی استفاده شده است. دوخت و دوز این اقلام چرم با مهارت و تکنیک‌های بسیار مدرن خیاطی صورت گرفته به‌طوریکه در قسمت فرمان هیچگونه خط درزی دیده نمی‌شود. داشبورد خودرو به رنگ سفید پیانویی مزین شده که درکنار تزئیناتی از جنس آلومینیوم، به‌خوبی با جلوه همیشگی رولزرویس، یعنی ظاهری ابریشم مانند، خودنمایی می‌کند. برای رودری های عقب و جلو از پارچه ابریشمی مرغوب استفاده شده که بدون شک بهترین حالت برای نمایش روح اشرافیت است. هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت و زمان عرضه این نسخه ویژه درمیان نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا