مکمل بنزین
گوناگونخبر

برگزاری چهارمین سری مسابقات Super Trofeo لامبورگینی در خاورمیانه

شاید لامبورگینی از لحاظ ترتیب دادن رویدادهای مسابقه‌ای اختصاصی، نتوانسته باشد همچون دیگر رقبای هم رده خود خیلی فعال و پرتحرک ظاهر شود، اما این شرکت خودروساز ایتالیایی کاملا بی‌کار هم ننشسته و با تلاش زیاد موفق شده تا سری مسابقات Super Trofeo را در سطح جهانی گسترش دهد. در حقیقت، نتیجه متمرکز شدن برروی یک رویداد خاص باعث شده تا موفقیت ارزشمندی برای لامبورگینی حاصل شود به‌طوریکه براساس آخرین گزارشات، این کمپانی قصد دارد تا چهارمین سری قهرمانی از این رقابت‌ها را در یک منطقه جغرافیایی جدید، یعنی خاورمیانه برگزار کند.

449030

تقریبا 8 سال از زمان معرفی و برگزار شدن مسابقات Super Trofeo می‌گذرد و در طول این مدت علاقه‌مندان شاهد رقابت‌های جذابی به صورت انفرادی در نواحی مختلفی از اروپا، آسیا و شمال آمریکا بودند. حالا نوبت به خاورمیانه شده تا همان روال گذشته این سری از مسابقات در آن پدیدار شود اما با این تفاوت که، بازه زمانی برگزاری آن نسبتا کوتاه‌تر شده است. برنامه اعلام شده نشان می‌دهد که مسابقات در سه دور تدارک دیده شده‌اند که هریک از آنها به صورت دو دور مسابقه در یک روز و همگی در کشور امارات برگزار خواهند شد.

pit-stop

شروع دور اول مسابقات برای 9 الی 11 فوریه 2017 زمانبندی شده که طی آن رانندگان در پیست یاس مارینا ابوظبی به رقابت می‌پردازند. سپس دور بعدی مسابقات، که برای تعطیلات آخر دو هفته پشت سرهم برنامه ریزی شده، در پیست بزرگ اوتو دروم دبی و در مسیرهایی متفاوت از هم، برگزار خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود که دور بعدی مسابقات در پیست‌های مجهز کشورهایی همچون بحرین، قطر و یا حتی ترکیه تدارک دیده شود.

dubai

همانند دوره‌های قبلی، در این سری هم به‌طور انحصاری از خودروی لامبورگینی اوراکان LP620-2 استفاده خواهد شد. قانون مسابقات حکم می‌کند که از نسخه استاندارد این خودروی سوپر اسپرت استفاده شود ولی افزایش قدرت جزئی و بکارگیری تجهیزات ظاهری منعی ندارد. هر تیم، با دو راننده در این مسابقات حضور دارند که مراحل انتخاب آنها با توجه به سطح مهارت و تجربه خواهد بود. البته هیچ اشاره‌ای به جوایز این سری از مسابقات نشده، اما طبق روال گذشته، برندگان مسابقات خاورمیانه هم به جمع پرافتخارترین رانندگان Super Trofeo ملحق شده و طی یک تشریفات و مراسم مجلل، در یک مسابقه نهایی حضور پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا