مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر از شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن در چین

فولکس‌واگن چین اولین تصاویر رسمی را از شاسی‌بلند فول سایز ترامونت را برای بازار محلی منتشر کرد. این تصاویر درست در روزی منتشر شدند که مدل اطلس در آمریکا معرفی شد. ترامونت و اطلس ۲ برادر از یک خانواده محسوب می‌شوند که فقط در بخش پیشرانه و جزئیات کوچکی با هم تفاوت دارند. ترامونت در چین توسط سرمایه‌گذاری مشترک شرکت شانگهای و فولکس‌واگن ساخته شده در حالی که اطلس در آمریکای شمالی به مرحله طراحی و تولید رسیده است.

volkswagen-terra-4

ترامونت، نسخه تولیدی مدل مفهومی CrossBlue است. این شاسی بلند ۷ نفره برای اولین بار در نمایشگاه گوانگژو به‌نمایش گذشته می‌شود و بعد از مدت کوتاهی عرضه آن آغاز خواهد شد. در این خودرو از ۳ نوع پیشرانه استفاده شده است. پیشرانه‌های TFSI 2.0 با ۱۸۶ اسب بخار قدرت، TFSI 2.0 با ۲۱۷ اسب‌بهار قدرت و 2.5 لیتری ۶ سیلندر با ۲۹۹ اسب بخار قدرت، برای خریداران آماده شده‌اند. پیشرانه‌های ۲.۰ لیتری در چین و موتور ۲.۵ لیتری در آلمان ساخته شده‌اند. تمام موتورها به گیربکس ۷ سرعته DCT متصل هستند که قدرت را به هر ۴ چرخ خودرو منتقل می‌کند. قیمت این خودرو در چین از ۳۰۰.۰۰۰ یوان آغاز و به ۴۵۰.۰۰۰ یوآن ختم می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا