مکمل بنزین
گوناگونخبر

مک‌لارن 570VX، یک بچه غول واقعی!

جذابیت و علاقه‌مندی به خودروهای تیون شده به قدری افزایش یافته که طی چند سال اخیر شرکت‌های متخصص در این زمینه فعالیت خود را چندبرابر کرده‌اند. قبلا تصور می‌شد که ارتقاء ظاهری و فنی خودروها فقط برای مدل‌های معمولی و متوسط است اما امروزه تیون کردن مدل‌های سوپر اسپرت هم بسیار رواج پیدا کرده است. شرکت Vorsteiner که یکی از فعالان مطرح این حوزه به شمار می‌رود، به تازگی از یک پکیج اسپرت جدید برای دو مدل محبوب مک‌لارن، یعنی 570S و 570GT پرده برداشته، به طوریکه این خودروها را از سطح مبتدی سوپر اسپرت‌ها به دنیای حرفه‌ای وارد کرده است.

vorsteiner-mclaren-570-vx_29972674863_o

پکیج جدید به قدری در این مدل‌ها تحول ایجاد کرده که کارشناسان این شرکت به آن لقب “بچه P1 GTR” را داده‌اند! مک‌لارن 570VX که قرار است هفته آینده در نمایشگاه تیونینگ SEMA 2016 حضور پیدا کند، از تغییرات متعددی بهره‌مند شده است. در قسمت جلو سپر کاملا سفارشی و دست ساز که با شکاف‌ها و منافذ ورودی هوا از جنس فیبرکربن یکپارچه شده به چشم می‌خورد. برای رینگ‌های این خودرو از یک ست مختص شرکت Vorsteiner استفاده شده که البته مشتریان در سفارش خود می‌توانند مدل‌های متنوعی را انتخاب کنند. همچنین در کناره‌های خودرو هم از رکاب‌هایی با جنس فیبرکربن استفاده شده است.

vorsteiner-mclaren-570-vx_29974673194_o

اگرچه قسمت جلویی این نسخه تیون شده از مک‌لارن بسیار زیبا و جذاب است اما اوج درخشش آن در قسمت پشت قرار دارد. در این بخش از یک باله فیبرکربنی استفاده شده که از لحاظ استایل و فرم شبیه آنچیزی است که در مک لارن P1 GTR به کار رفته، یعنی به جای اینکه به انتهای خودرو متصل شود، توسط سپر عقب مهار شده است. از موارد دیگر هم می‌توان به دیفیوزر عقب با 6 دندانه بزرگ و لبه برجسته‌تر قسمت بالای چراغ‌ها در مقایسه با مدل استاندارد، اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا